Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie uitnodigen???

  11-9-2006 11:09:17
Hallo Bruidjes,

Ik heb een groot probleem. Ik geef les in een secundaire school en er werken daar zo een 200 leerkrachten en dan nog secretariaats mensen enzo.

Wij geven 1 groot feest, dus iedereen wordt op hetzelfde moment uitgenodigd voor het avondfeest. Wij houden er echt niet van dat sommige mensen pas dan of dan mogen komen.

Maar wie zou ik nu uitnodigen op mijn werk?

Ik dacht zo aan de directie, leerkrachten van de eerste graad vermits ik enkel in de eerste graad les geef, ???

Wat zouden jullie doen? Of is er iemand met hetzelfde probleem???

Groetjes,
Karen
22.12.2006

Karen
22-12-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1019


Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik11-9-2006 12:06:14

Hallo

Ik heb geen ervaring met werk als leerkracht, maar is het bijvoorbeeld niet mogelijk om de mensen uit te nodigen waar je het meeste mee werkt?
Op mijn werk zijn er arbeiders en bedienden. Dit worden er ook teveel samen, dus wij nodigen enkel de bedienden uit.
Mijn vriend is vrijwilliger bij de Vlaamse Wielerschool bijvoorbeeld en hij nodigt ook de mensen uit waar hij het meeste mee moet samenwerken.

Ik hoop dat dit je helpt.

Groetjes
Rebecca
11.08.07



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik11-9-2006 13:58:18

Hey,

Ik nodig alleen mijn directe collega's uit en voor de rest geef ik een drink op het werk (denk ik toch). Bij mij gaat het wel maar over 60 personen (maar reken daar nog eens partner bij).

Groetjes, Sissi



inge
12-8-2006
 Meld misbruik11-9-2006 16:01:32

Dag Karen,
Ik ben blij dat ik niet alleen ben met dit getwijfel. Ik heb ook heel lang nagedacht over wie ik van mijn collega's zou uitnodigen en wie niet. Wij gaan ook enkel 1 feest geven, en geen receptie. Dus die mogelijkheid valt al af he. Mijn besluit staat echter vast: ik geef een drink op school in de week voor ons huwelijk. Wie wil, kan dan komen. Toch denk ik altijd dat er mensen zijn die overal onderuit proberen te komen.
Wat voor mij eigenlijk wel de doorslag heeft gegeven, is het volgende: Sommige mensen wil ik helemaal niet op mijn feest. Misschien moet je er ook eens over nadenken dat iedereen je op die dag in een totaal andere 'situatie' ziet dan op school, en dit schrikt mij toch echt af hoor.

Groetjes,
Inge
16.12.2006



Mieke
16-9-2006
 Meld misbruik11-9-2006 16:21:12

Dag Karen,

Wij trouwen dit weekend. Ik geef ook les in het secundair en heb zo'n 180 collega's. Ik heb een algemene uitnodiging aan de valven gehangen voor de receptie met een lijst erbij waarop ze zich kunnen inschrijven. Voor het avondfeest nodig ik de collega's uit met wie ik het het best kan vinden en met wie buiten school contact heb. Dat zijn er tien (met partner bij dus 20). Voor mij was dat de beste oplossing, want ik wilde die mensen er echt wel bij.

Groetjes
Mieke
16/09/06



Maaike
18-8-2007
 Meld misbruik11-9-2006 17:39:17

Dag Karen,
Ik geef zelf ook les in het secundair (met een ruime 120 personeelsleden) en vond het ook niet gemakkelijk om te beslissen wie ik precies wel of niet zou uitnodigen.
Wij zullen het waarschijnlijk als volgt doen: alle collega's (met partner) zullen gevraagd zijn voor het dessertbuffet + dansfeest (niet iedereen ziet dat zitten, dus gebeurt er wel vanzelf een selectie en blijven vooral die collega's over met wie je het goed kan vinden), en mijn vakcollega's worden gevraagd voor het volledige feest (dat zijn er in totaal een 6 à 7, x2 met partner erbij).
Wat de directie betreft, twijfelen we nog een beetje hoe we het precies zullen aanpakken.
(Valerie, als je dit leest: voorlopig mondje dicht hé op school! Ze zullen het wel zien eenmaal het zover is.)

Groetjes
Maaike


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...