Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie uitnodigen???

  11-9-2006 11:09:17
Hallo Bruidjes,

Ik heb een groot probleem. Ik geef les in een secundaire school en er werken daar zo een 200 leerkrachten en dan nog secretariaats mensen enzo.

Wij geven 1 groot feest, dus iedereen wordt op hetzelfde moment uitgenodigd voor het avondfeest. Wij houden er echt niet van dat sommige mensen pas dan of dan mogen komen.

Maar wie zou ik nu uitnodigen op mijn werk?

Ik dacht zo aan de directie, leerkrachten van de eerste graad vermits ik enkel in de eerste graad les geef, ???

Wat zouden jullie doen? Of is er iemand met hetzelfde probleem???

Groetjes,
Karen
22.12.2006

Karen
22-12-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1019


Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik11-9-2006 12:06:14

Hallo

Ik heb geen ervaring met werk als leerkracht, maar is het bijvoorbeeld niet mogelijk om de mensen uit te nodigen waar je het meeste mee werkt?
Op mijn werk zijn er arbeiders en bedienden. Dit worden er ook teveel samen, dus wij nodigen enkel de bedienden uit.
Mijn vriend is vrijwilliger bij de Vlaamse Wielerschool bijvoorbeeld en hij nodigt ook de mensen uit waar hij het meeste mee moet samenwerken.

Ik hoop dat dit je helpt.

Groetjes
Rebecca
11.08.07



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik11-9-2006 13:58:18

Hey,

Ik nodig alleen mijn directe collega's uit en voor de rest geef ik een drink op het werk (denk ik toch). Bij mij gaat het wel maar over 60 personen (maar reken daar nog eens partner bij).

Groetjes, Sissi



inge
12-8-2006
 Meld misbruik11-9-2006 16:01:32

Dag Karen,