Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ben ik nu echt gek aan het worden?

  7-8-2012 19:32:50
Dag beste bruidjes,

Ik kan het toch niet laten van hier toch elke dag nog eens een kijkje te komen nemen. Vind het zo zalig dat allemaal van jullie te lezen. Nu zit ik met een vraagje en ik hoop dat jullie eerlijk jullie mening geven ook al ben je niet akkoord met wat ik zeg he.
Voor diegenen die mijn verslagje hebben gelezen weten ondertussen al dat ik voor onze kerkdienst van mijn stokje ben gegaan. We waren een heel pak te laat in de kerk en hebben daardoor een erg korte viering gehad. De liedjes werden niet volledig gespeeld en de pastoor was achteraf gezien zelfs een stukje overgeslagen. Nu voelt het voor mij alsof ik een deel heb gemist. Ik zat daar dan zelf zo misselijk als een krab en ik mis dat toch wel. Dat moest voor mij het mooiste gedeelte eigenlijk worden en is wat in het water gevallen. In maart 2015 zijn mijn ventje en ik 10 jaar samen. Ik zou dan heel erg graag onze dienst nog eens willen overdoen en onze geloftes herhalen tijdens een viering in een tuin met een rent-a-priest of zo om dat toch een beetje te kunnen recuperen. Mijn moeder en broer verklaren mij helemaal zot dat ik dat wil doen maar ik mis gewoon een stukje.
Ben ik nu helemaal gek of kunnen jullie mij daar wel een beetje in begrijpen?

Groetjes Sophie

sophie
14-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 2094


Silke
4-5-2013
 Meld misbruik7-8-2012 19:37:23

Ik begrijp je en ik vind het echt super dat jullie dan 10 jaar samen zijn, ik vind het een leuk idee! Ik heb je verslagje toen gelezen en vond dit echt erg! Als je dat gevoel hebt dat je dat gemist hebt zou ik er toch voor gaan hoor!! :)



cindy
22-9-2012
 Meld misbruik7-8-2012 19:56:53

Als je dat wil ,moet je dat gewoon doen, je hebt wel nog eventjes om erover na te denken maar ik denk dat je anders dat gevoel gaat blijven hebben, en de 10 jaar is er toch een mooie gelegenheid voor hé.

groetjes



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik7-8-2012 20:01:04

Gewoon doen! Het was een spijtige voorval die je met een mooi moment (10 jaar) helemaal goed kunt maken zodat je ten volle kunt genieten. Misschien vind je omgeving het een gek idee, maar jij hebt echt wel de wens om het nog eens te doen... Dan moet je dat gewoon doen! Ik vind het helemaal geen gek idee, eerder een romantische beslissing om jullie liefde nogmaals te bevestigen na een mooie 10 jaar!



sonja

 Meld misbruik7-8-2012 20:04:42

Doen zou ik zeggen want dat gaat altijd blijven knagen !



sara
17-8-2012
 Meld misbruik7-8-2012 20:05:36

doe wat je niet laten kunt
wat maakt de anderen nu uit
er zijn zoveel mensen die hun geloftes hernieuwen
ik zoud at ook graag doen naa zveel jaar
dus wrm jij niet?




Sandra
14-7-2012
 Meld misbruik7-8-2012 20:15:34

Doen! Anders ga je er spijt van krijgen.




Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik7-8-2012 20:43:39

zeker doen!!! Je blijft er anders mee zitten. Heb ook het verslagje gelezen en vond het zo erg voor je! Vind het een super idee en een heel mooie gelegenheid om het nog eens opnieuw te doen. Succes!



debora
18-7-2014
 Meld misbruik7-8-2012 21:15:08

Amai, ik vind het kei romantisch wat je wil doen!

En nee, zou zeker nie naar anderen luisteren. Als dit je een supergevoel geeft, dan zou ik echt nie twijfelen.

Heel erg om te horen dat je slecht bent geweest!


GEWOON DOEN



Ellemieke

 Meld misbruik7-8-2012 22:00:43

Sophie,

misschien moet je't eerst een beetje laten rusten? Ik kan me voorstellen dat de mensen rondom jou dat op dit moment maar gek vinden. Als je daar in 2014 plannen voor maakt, kunnen de reacties al helemaal anders zijn...

Succes,
E.



Arianne
14-7-2012
 Meld misbruik7-8-2012 23:16:11

Hey Sophie!

Heel jammer dat je dat gevoel hebt en ik begrijp het volledig. Op onze trouw was ik ook tot onze viering nogal ziek, niet door de stress. Hierdoor heb ik ook het gevoel dat ik dingen gemist heb en niet ten volle beleefd heb. Doe vooral waar jij en je man zich goed bij voelen, dat is het allerbelangrijkste! De mensen die je graag zien, zullen er met plezier bij zijn!

Veel succes!



Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik7-8-2012 23:46:57

Als jij dat belangrijk vind, dan moet je dat zéker doen!
En wat iemand anders daarvan denkt...who cares?!
Ik begrijp heel zeker dat je het gevoel hebt dat je iets gemist hebt...en dat is zo spijtig..
Ik vind het ook iets moois om te doen, jullie zijn dan 10 jaar samen en dat mag toch gevierd worden zeker!?
't Is zoals Arianne zegt, de mensen die je graag zien, zullen er met plezier bij zijn!

Gewoon doen dus! ;)



sophie
14-7-2012
 Meld misbruik8-8-2012 14:04:51

Lieve dames,

Ik ben blij te horen dat ik toch niet zo gek aan het worden ben hihi . Maar dankzij jullie meer ik meer dan ooit vastbesloten dit toch te doen als we 10 jaar samen zijn. Bedankt allemaal!! Een dikke zoen en nog heel erg veel succes voor jullie! Geniet ervan dames en wees gerust dat ik jullie zeker blijf volgen hoor!!!

Groetjes Sophie



deddy
15-9-2012
 Meld misbruik9-8-2012 12:22:46

'k Zou misschien wel kijken om niet krak hetzelfde misboekje te gebruiken. Maar slechts een aantal teksten en dit dan aavullen met het 10-jarig samenzijn en vernieuwen van de beloften.
Zo is het voor de mensen die uitgenodigd worden niet twee keer dezelfde viering (ondanks de jaren die er tussenzitten).


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info