Nu Online
Momenteel zijn er 202 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsjurk

11-9-2006 8:16:32
Hey iedereen,

kan iemand mij wat tips geven ivm de bruidsjurk? Weet iemand een goeie (en prijskwaliteitsvolle) winkel zijn omgeving Roeselare-Kortrijk?
Alvast bedankt!

Evelien
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 360

carmen
28-7-2007
 Meld misbruik11-9-2006 10:04:25

Dag Evelien,

La Sposa is een grote winkel met bruidskledij in Roeselare.
Ik ga daar ook gaan kijken.
Ben er wel nog niet geweest, dus kan je niet zeggen hoe de prijzen liggen. Maar ze hebben in elk geval veel merken, dus er zal we in elke prijsklasse iets zijn denk ik. Kijk ook eens op hun website: http://www.lasposa.be .
Groetjes
Carmen

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik11-9-2006 12:02:55

Hey,

Ik ben naar Lasposa in Roeselare geweest. Via de telefoon hadden ze me gezegd dat er wel al wat modellen binnen waren, maar dat er nog veel zou binnen komen. Ik mocht toch al gaan passen als ik wou. Toen ik daar aankwam hebben ze me een paar kleedjes getoond en toen zei die dame: "Voila, nu weet je al hoe we werken en welke merken we hebben en kan je de volgende keer terug komen als we al wat meer hebben". Konden ze me dat niet aan de telefoon zeggen?
Ik was er zo van gedaan dat ik niet eens durfde vragen om iets te passen. Ik heb dus een uur en een kwartier naar daar gereden (en dan nog eens terug) voor niets!!!

Groetjes, Sissi

davine
31-3-2006
 Meld misbruik11-9-2006 12:32:19

Ik ben naar Oostburg geweest net of de grens. Misschien wat ver voor jou maar zeker een aanrader. De prijzen van de kleedjes zijn heel uiteenlopend. Ik had een kleed van ongeveer 1000 euro van Linea maar ze hebben er ook die meer dan het dubbele kosten. Het is een mooie zaak en zeer vriendelijk mensen.

Davine

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik11-9-2006 14:43:22

hallo Evelien

Robel in de Ooststraat in Roeselare !! Superveel keus en immens vriendelijk ...

Groetjes

Lien
26/05/06

Ellen
21-10-2006
 Meld misbruik11-9-2006 20:04:56

Ik ben naar Robel in Roeselare geweest, goede service en als je iets zoekt van Rembo Styling hebben ze daar de volledige collectie.
succes

soetje
16-9-2006
 Meld misbruik12-9-2006 16:06:10

Ik heb ook mijn kleedje gekocht in La Sposa... Ben daar vanaf de eerste minuut vriendelijk behandeld geweest.
Mag het donderdag gaan ophalen:JOEPIE, spannend...
En wat die tips betreft: koop niks zonder het wauw- gevoel.
Ben ook eerst naar bruidshuis Ellen in Oostburg geweest. En zoals hieronder gezegd waren die mensen héél vriendelijk. Ik had een jurk die me héél erg deed twijfelen (zo een eerste keer in een bruidswinkel is raar) en ik had daar bijna voor gekozen, maar er was precies iets waar ik me niet goed bij voelde aan dat kleed.
Toen ik in La Sposa binnenkwam en de etalage zag wist ik direct al dat ik daar iets ging vinden. En inderdaad, toen ik mijn kleed paste voelde ik direct dat het dat was.
Je moet je er gewoon goed in voelen, want anders ga je nog meer twijfelen naarmate de maanden verlopen. xxxxVeel succes xxx

pascale
14-4-2007
 Meld misbruik12-9-2006 16:22:35

helaba soetje,
we gaan elkaar misschien tegen komen.ik zal donderdag voor het eerst zijn in la sposa om mijn kleedje te gaan kiezen en vind het zo spannend.ik ben er al geweest en die mensen waren daar heel vriendelijk.ik mocht wel al gaan kijken maar om te passen moest ik wel een afspraak maken.misschien tot donderdag.
groeten van Skally

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...