Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagplanning

  6-8-2012 14:04:35
Normaal gingen we in augustus 2013 trouwen maar dit is vervroegd naar november 2012.
We gaan nu wel een trouwfuif doen ipv heel feest.
Welk uur moet je de mensen dan vragen om te komen?
En hoe zag jullie dagplanning eruit?

sandra
2-11-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1048


Inge
20-10-2012
 Meld misbruik6-8-2012 14:28:34

onze dag planning ziet er als volgt uit:
12.30 Gemeentehuis
hierna gaan wij fotos nemen en de familie eet een broodje bij de plaatselijke broodjesbar zodat ze niet te veel honger moeten leiden.
15u is er een alternatieve viering van ongeveer een 1u
16u aperitief
17u eten enkel familie en enkele vrienden zijn uitgenodigd hiervoor ongeveer 25 mensen
tegen 20.30u zijn dan de avondgasten welkom voor een feestje en voorzien wij een hapje en een drankje.

veel succes met plannen

groetjes Inge



Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik6-8-2012 14:32:46

bij ons gaat't ongeveer zo:
10h: kleine receptie bij ons thuis met koffiekoekjes
11h15: gemeentehuis
11h45: naar fotolocatie voor familiefoto's
13h: gaan eten op restaurant met de suite
15h: fotoshoot met ons 2tjes
17h30: start van de receptie (ongeveer 2 uurtjes) met hapjes en cava/fruitsap
19h30: feestje :) dan wordt er een broodjesbuffet opgesteld en later op de avond ook een dessertenbuffet en bruidstaart

Achteraf bekeken hadden we liever een uurtje later gestart met de receptie, maar ach, alles ligt vast nu, dus zo zal het zijn :)



Kelly
11-8-2012
 Meld misbruik6-8-2012 15:47:36

Dit is onze dagplanning:

De dag voordien gaan wij onze zaal klaarzetten en versieren, frigo's vullen en dergelijke.
S'avonds blijf ik bij mijn ouders slapen met ons dochtertje. Ventje blijft in ons huisje.

De dag zelf:

8u: bij de kapper.
Daarna nog kijken of er nog iets moet gedaan worden bij mijn ouders thuis. Rode loper, balonnen en dergelijke. En daarna mij omkleden.
12u30: de suite wordt verwacht bij mijn ouders thuis.
13u: aankomt ventje met zijn ouders en zus (getuige)
Dan is er een kleine receptie bij mijn ouders thuis + foto's met familie en suite.
14u: gemeentehuis, suite gaat met eigen wagen, wij gaan met ons dochtertje en de getuigen met de fiets.
15u: na het gemeentehuis zal de suite opnieuw bij mijn ouders verwacht worden voor een broodjesmaaltijd om de tijd te overbruggen terwijl wij foto's gaan nemen.
19u: start receptie in de zaal.
20u: speeches
20u30: Start mobiele frituur die iedereen van lekkers voorziet.
23u: Dessert.
Aansluitend openingsdans en start dansfeest.

Groetjes Kelly



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik6-8-2012 16:35:54

Wij hebben als tip gekregen om duidelijk op de uitnodiging te vermelden dat de gasten bv om 20.30u worden verwacht en om 21.30u start dessertenbuffet. Zo zal er ook niemand klagen dat ze niet wisten dat er geen eten voorzien was. Wij beginnen dus ook om 20.30u nadat de suite klaar is met uitgebreid tafelen :-) De rest van de dagplanning ligt bij ons nog helemaal niet vast vermits het pas 2014 is ... Succes!



vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik7-8-2012 14:28:26

Hallo
Bij ons zal het als volgt gaan:
9u vertrekken wij met onze kids naar fotolocatie
10u30 komt de suite bijeen bij mijn ouders waar wij ook naartoe gaan na de foto's om een glaasje te drinken en pistoleeke te eten
12u30 gemeentehuis
14u viering in onze feestzaal met nadien een kleine receptie
16u restaurant met de suite
19u naar de feestzaal
20u begin fuif met ergens laat op de avond een frietkraam


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...