Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelnamen - hulp gezocht

  6-8-2012 9:27:25
Hallo Bruidjes!

Nog 11 dagen! :-) We zijn bezig met onze tafelschikking en we zullen de mensen aan tafel roepen met het uitdelen van een boarding pass waar bestemmingen op staan welke we samen al bezocht hebben.

Nu zijn we nog op zoek naar een leuke manier om deze bestemmingen op tafel aan te duiden. We hebben reeds per tafel 2 fotokaders gekocht om 2 foto's in te steken van ons op die bestemming, maar omdat sommige foto's niet super duidelijk zijn waar deze zijn getrokken, zouden we graag toch nog de naam van de stad of streek aanduiden. We weten alleen geen leuke manier. We dachten eerst aan vlaggetjes, maar deze blijken redelijk duur te zijn en ook de levertermijn is te lang.

Iemand leuke ideeen?

groetjes,
Sophie

Sophie
18-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1222


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik6-8-2012 9:32:29

Een kenmerkende tekening van de stad in de fotokader steken? vb eifeltoren voor Parijs



Emilie
25-8-2012
 Meld misbruik6-8-2012 9:40:48

Leuk idee Rebecca!
En als je 1 fotokader gebruikt met jullie foto en de andere kader voor een kenmerkende tekening of de vlag? Maar ik denk dat je met het idee van Rebecca vlugger zal scoren :-).

Of gewoon de beginletter van de bestemming, dan moeten ze zelf nog raden ook waar de foto getrokken is...



Frederik
11-8-2012
 Meld misbruik6-8-2012 9:53:33

Wij doen het ook op deze manier. Wij hebben vliegtuigtickets gemaakt en voor de tafels kaders gekocht en een foto gezocht op het net dat typisch is voor deze streek met de bestemming erop (zoals Rebecca schrijft).

Veel succes



Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik6-8-2012 11:28:16

Wij hadden ook foto's van alle reizen die we gemaakt hebben.
Bij ons waren het ook geen herkenbare foto's van dat land, maar wij hebben op de foto altijd het volgende gezet:

Groeten uit..

'land of stad'

Om een beetje het postkaarteffect te hebben.
Onze huwelijksreis hadden we er ook bijgenomen (om voor alle tafels dit te kunnen doen), hiervoor hadden we op internet een postkaart gevonden.



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik6-8-2012 11:34:41

wij doen net hetzelfde, elke tafel krijgt de naam van de bestemming die we samen hebben bezocht en op elke tafel komt dan een foto van ons op die bestemming. Bij ons is het ook niet altijd duidelijk waar de foto juist getrokken is, mss dat we sommige foto's wel gaan photoshoppen door bvb op een foto in parijs de eiffeltoren erbij in te steken. Moet zeker wel lukken hoor !



Emy
30-6-2012
 Meld misbruik6-8-2012 12:11:10

wij hadden dat ook, een kader was met een foto en een andere was met de stad in heel sierlijke letters geschreven (iets van Edwardian script geloof ik)



Sophie
18-8-2012
 Meld misbruik8-8-2012 10:18:35

Bedankt iedereen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...