Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dringend vervoer gezocht!

  5-8-2012 23:03:51
beste bruidjes,

met de teller op amper 33 dagen zitten we mogelijks met een serieus probleem. De persoon die instaat voor het vervoer met de huiflkar begint plots te denken dat het toch wel een lange afstand is. Dit laat hij weten een paar maand nadat we reeds hebben afgesproken! Nu ben ik wanhopig op zoek naar een oldtimerbus ter vervanging. Liefst een bus want we zijn immers met 22 personen in de suite! Het vertrek is bij Nico thuis in kruishoutem, daarna richting deinze en dan richting feestzaal mantovani in oudenaarde. Dus liefst iemand in de buurt.

wanhopige groetjes

Eline

Eline
8-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1584


debbie
20-7-2012
 Meld misbruik6-8-2012 0:32:08

Wij hadden een oldtimerbus uit Antwerpen The London ceremonie heel tevreden van geweest of die mensen nog plaats hebben dat is wel een andere vraag ze doen heel belgie dus de afstand zal geen probleem zijn je kan altijd eens bellen moest je intresse hebben hé veel succes verder met uw zoektocht groetjes debbie



Sonja

 Meld misbruik6-8-2012 8:17:37

Hoi Eline en Nico,
Nico (wel mijne Nico) en ik hebben ons vervoer besteld bij Ceremonie LPP uit Sint-Niklaas. Mijn broer had trouwens ook een bus bij hen gehuurd. Ze hebben daar zowel bussen als wagens en kunnen jullie misschien nog wel helpen. Heel véél succes he ! Groetjes.



Silvie
8-12-2012
 Meld misbruik6-8-2012 8:20:02

Hallo, wij hebben een oldtimerbus gehuurd via bc limo (gent). Op www.bclimo.be kan je hun telefoonnummer terugvinden. Veel succes en we duimen mee !!! Silvie



Christ

 Meld misbruik6-8-2012 9:14:34

De feestbus uit Tielt: www.feestbus.be

Greetz,
Christ



ruth
15-9-2012
 Meld misbruik6-8-2012 11:06:05

Hey, wij hebben er eentje uit Limburg.
Denk wel dat dit niet goedkoop is, ik weet niet welk budget jij voorziet, maar bij ons zijn de kosten toch rond de 700-800 euro...
De bus is dan 7 uur bij ons.

Groetjes

Ruth



Emy
30-6-2012
 Meld misbruik6-8-2012 12:15:37

check ook eens bij www.retro.be,

grtjs



sophie
14-7-2012
 Meld misbruik6-8-2012 13:38:07

Wij hadden deze: http://www.classicbus.be/ en je kan op de bijhorende link even naar onze foto's kijken dan heb je daar een idee van hoe die er vanbinnen en vanbuiten uitziet. Die zijn van Lommel maar doen wel heel belgie.

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.4060180778092....

Groetjes Sophie



Eline
8-9-2012
 Meld misbruik6-8-2012 16:21:29

Bedankt voor de goede tips! Heb ze allemaal bekeken. Heb alvast van Luc Pauwels reactie gekregen dat ze nog een bus vrij hebben die dag! Halleluja! Bedankt Sonja voor de goede tip :-). Nico's brengen blijkbaar geluk :-).

hou jullie op de hoogte
grts



Eline
8-9-2012
 Meld misbruik7-8-2012 20:49:31

Beste bruidjes,

het hemelsgeschenk is uit de lucht gevallen! Na iedereen maar dan ook iedereen opgebeld te hebben die oldtilmerbussen verhuurd, vond ik bij het laatste telefoontje mijn redding! Ceremonie roger uit meulebeke! Het is weliswaar maar tot 'smiddag maar dat geeft niet, we rijden dan zelf naar de feestzaal waar we onze vrijzinnige ceremonie hebben. We hebben dan tenminste de bus om ons naar en van het stadhuis te halen. Ben superblij want het is echt een mooie bus. Dacht dat ik gered was door lpp ceremonie maar de foto van hun bus was echt teleurstellend!
hopelijks nu geen tegenslagen meer!
grtjs Eline



Silvie
8-12-2012
 Meld misbruik7-8-2012 21:03:03

Blij dat het goedgekomen is !



Jan
14-8-2014
 Meld misbruik8-8-2012 23:40:25




Sonja

 Meld misbruik14-8-2012 23:08:47

Hoi Eline en Nico,
Hebben jullie ondertussen een bus gevonden ? Wat is het dan uiteindelijk geworden ?En nog genen trouwstress ??? Mijne Nico heeft in feite meer stress dan ik-zelf. Misschien dat we wel eventjes naar jullie trouw komen kijken, aangezien we die dag in de regio van Deinze moeten zijn. In welke kerk gaan jullie trouwen en om welk uur ? En dan nog klein vraagje, hebben jullie een adres van een goeie bloemist, want daar zijn we nog dringend voor op zoek
Groetjes en in elk geval geniet van jullie trouwdag.



Eline
8-9-2012
 Meld misbruik15-8-2012 18:38:39

Hey Sonja,

we hebben nog een bus gevonden (meer uitleg in vorig bericht). Nu het bus-geval opgelost is is de stress ook verdwenen. Alles is geregeld, we zijn er klaar voor. We trouwen niet voor de kerk, wel is er een ceremonie in onze feestzaal voor de receptie. Je mag anders gerust naar het stadhuis komen in Deinze. Daar trouwen we voor de wet om 11u. Als bloemiste heb ik beroep gedaan op bloemen de oase in nazareth. Supertoffe vriendelijke mevrouw. Ze is zelf nog niet zo lang getrouwd en heeft de bloemen van haar trouw getoond. Volledig mijn stijl! Ze past alles aan aan het budget. Voor 300 à 350 euro voorziet ze een bruidsboeket, corsage voor nico, tafelversiering en versiering voor de ceremonie.

grtjs



Sonja

 Meld misbruik15-8-2012 23:43:40

Hoi Eline en Nico,
Bedankt voor deze informatie. We zullen ook eens bij die Mevrouw gaan informeren, want deze prijs is idd zeer interessant. We komen ook eens kijken met onze vrienden die in de buurt van Deinze wonen, want die trouwen binnen 6 maanden en hebben ook een bus van Ceremonie Roger en misschien is het wel dezelfde bus, dus zijn we ook wel heel benieuwd.
Zij is ook nog op zoek naar een goede bloemist en misschien is dit voor haar ook wel interessant. Mochten wij nog vraagjes hebben, dan weten we waar we terecht kunnen.
Groetjes.



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik3-9-2012 21:52:08

@ ruth, hoe noemt het bedrijf waar jullie je bus vandaan halen?
Want de meeste firma's waar wij al prijzen bij vroegen, daar was het 800-900 euro voor 4 uur en wij hebben hem ook 7 uur nodig...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...