Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

onzeker

  9-9-2006 13:45:02
Nog maar twee weekjes en dan is het eindelijk onze grote dag. Ik heb er een jaar heel intens naar toe geleefd en ben nu al op van de stress en de zenuwen. Het is niet meer plezant vind ik. Begin zelfs te hyperventileren als ik er nog maar aan denk en kan om het minste beginnen te wenen. Allemaal door de stress. Ben vandaag naar de kapper geweest voor mijn proefkapsel, het ziet er best goed uit, is zoals ik het wou maar toch ben ik ook onzeker, ook over mijn kleed. Bang dat mijn ventje het niet mooi gaat vinden. Ik slaap slecht, heb alsmaar nachtmerries over een mislukt feest enzo.... het is gewoon allemaal van de stress. Ik ben heel perfectionistisch en kan dingen moeilijk "los" laten. Ik wou gewoon dat ik wat meer kon genieten van de voorbereidingen.

Ellen
23/06/2006
www.tomenellentrouwen.bruilofsite.nl

ellen
23-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 871


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik9-9-2006 23:12:46

Hey Ellen,

weet je, je hoeft je echt geen zorgen te maken al is het makkelijker gezegd dan gedaan.

Wij zijn nu een weekje getrouwd en ik herken je verhaal heel goed. Die laatste weken voor het huwelijk waren zelfs slecht voor onze relatie, want we waren allebei zo gespannen dat we vaak ruzie hadden.

Ook ik begon van het minste te wenen en kon niet genieten van de voorbereidingen. Tot de laatste dag voor het huwelijk... ook toen was het nog druk, maar we waren ineens heel rustig.

De dag zelf hadden we dat rare gevoel totaal niet meer en we hebben intens genoten van de mooiste dag van ons leven.

Je kan de aard van het beestje niet veranderen... Alles wat je kan doen is proberen je zoveel mogelijk te ontspannen, in de sauna, op restaurant, in de cinema... Doe zoveel mogeljk dingen die je graag doet en probeer af en toe eens NIET aan de trouw te denken.

Dikke knuffel en je zal zien, vroeg of laat zal het beter gaan.

Lieve



ellen
23-9-2006
 Meld misbruik10-9-2006 12:48:42

Hey lieve, bedankt voor je berichtje.

Ik hoop ook dat ik alsnog wat kan genieten van de laatste voorbereidingen. Want zo is echt niet meer leuk. Ik weet ook dat het puur van de stress is.

Ik hoop dan ook dat ik op de dag van alles kan genieten, en dat alles verloopt zoals gepland.

Groetjes, ellen



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik11-9-2006 11:04:07

Hey Ellen,

Zelf zijn we intussen 24 dagen getrouwd en ik kan me volledig vinden in je verhaal. Ik ben zelf ook een perfectionist en heb toch wel wat stress gehad de weken voordien. De dag zelf even geflipt maar eens de ceremonie voorbij was viel er precies een gewicht van m'n schouders. De rest van de dag was zalig genieten. De dagen nadien een beetje een emotionele kater gehad - zoveel te verwerken in zo een korte tijd - maar nu w<ou ik dat ik alles al eens kon overdoen...
Geniet ervan, 't is echt wel een zalige dag!

Groetjes en goeie moed!

Katrien



Anne-Marie
14-10-2006
 Meld misbruik13-9-2006 11:09:42

Hallo!

Ook ken het gevoel helemaal. Ik heb de afgelopen week een rotweek gehad. Mijn mama bemoeit zich de laatste tijd met alles en nog wat. Achter mijn rug verandert ze de kleur van mijn bruidsboeket en ook voor de rest wil ze vanalles veranderen. Heel vervelend, want ik ben nu verplicht om elke winkel te bellen waar ik geweest ben om hen te waarschuwen voor mijn mama. Als resultaat heb ik vorige week zo een ruzie gehad met mijn vriend dat ik zelfs op de zetel ben gaan slapen.
Maar gelukiig hebben we nu door dat we samen een front moeten vormen TEGEN mijn mama.
En nu gaat het beter dan ooit. We hebben met elkaar afgesproken dat we gewoon meteen tegen elkaar moeten zeggen als we opgejaagd zijn zodat we dan iets fijns gaan doen om onze gedachten te verzetten.

Maar kop op, al dat geregel en gestress vergeet als je op je trouwdag ziet wat een perfecte dag dat het is en dat JIJ daarvoor gezorgd hebt!

Dikke kus, Anne-Marie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...