Terug naar overzicht
Hallo Annemie,waarom doen jullie het niet voordat julie trouwen??? Dan ben je zeker nog ontspannen en heb je ook alle tijd, vaak is wat meer tijd hebben al een ontspanning op zich!Groetjes MireilleReeds 8 dagen gehuwd
Nou, heb hebt toch anderhalf uur tussenin (met een 45 minuutjes rekening houdende voor het burgerlijk huwelijk wat tegenwoordig veel tijd is), dat moet toch nog net lukken.Waarom doe je geen twee korte reportages, bv. eentje om 13uur tot ca. 14u15 en eentje om 16uur tot 17u15, dan heb je gelijk twee verschillende reportage's?Success!Thierry fotograafwww.fotomoment.be > weldra nieuwe professionele site met nieuwe foto's :-)
Hoi!We nemen onze foto's ook voor de trouw!Groetjes,Kirsten 09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Hoi AnnemieWij trouwen ook op 20 07 2007!Wij trouwen om 14.00 voor de wet en om 15.00 voor de kerk. Wij hebben nog geen uur vastgelegd in de feestzaal omdat we het eerst eens gaan bespreken met de fotograaf hoe die het ziet.De feestzaal zei dat we nog tijd genoeg hebben om dit te bepalen en dat we best eerst met de fotograaf spreken.Ik dacht ook eerst de foto's voor de trouw te nemen, maar mijn verloofde zei dat hij dat niet echt wou... Hij gaf wel goeie argumenten: Je hebt je trouwring nog niet aan (niet dat dat echt zichtbaar is, maar het gedacht alleen) en hij vond nog niet dat de foto's moesten genomen worden VOOR je eigenlijk getrouwd bent...Maar het argument om een stuk voor de trouw en een stuk na de trouw te doen lijkt me ook wel iets!Wat hebben jullie allemaal al gedaan?GroetjesVeroniek20 07 2007