Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dubbel boeking

  3-8-2012 11:59:04
grrrrrr nei gaan ik iets krijgen hé, kbel met de feestzaal enzo zen der fouten gelopen in de boekingen !!!! is er een stuk van mijn zaal aan iemand anders verhuurd !!! maar dat gaat dus NIET doorgaan zenne !!! ik heb dat godverdomme al bijna 2 jaar geleden vastgelegd, ze zullen zien dat dat in orde komt ! de nieuwe boeking is na onze boeking gebeurd dus veronderstel ik dat wij meer recht hebben ?

kim
22-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1765


Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik3-8-2012 12:22:16

Oh jé...bridezilla modus!
Ben ik net uit ;-) dus ik leef wel hard met je mee!
Ik zou zeker op jullie strepen staan...eerst is eerst!!!
En een 'stuk' van een zaal verhuren...ale seg...dat kan niet e!!
Maak je maar eens boos!!
Hopelijk komt het goed!

groetjes en succes!!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik3-8-2012 14:43:17

Als jij dat al zo lang op voorhand hebt vastgelegd vind ik ook dat ze de zaal aan jullie moeten toevertrouwen. Het is hun fout en ze moeten maar zien dat ze dit goed oplossen. Het lastige is dat je natuurlijk al volgende maand trouwt, dat andere koppel zal ook geen zaal meer vinden voor die datum. Ik hoop echt dat het in orde komt! Ik duim!!



kim
22-9-2012
 Meld misbruik3-8-2012 16:11:46

hoi, ja ik heb een contract, ze krijgen tot maandag de tijd om een oplossing te zoeken anders neem ik juridische stappen .... groetjes



kim
22-9-2012
 Meld misbruik4-8-2012 10:48:11

het is allemaal in orde gekomen, maar kheb er wel maagpijn van amai men botten :s



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik4-8-2012 11:28:49

Ik ben toch blij dat het in orde gekomen is, Kim! :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...