Nu Online
Momenteel zijn er 132 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

14 juli 2012 - verslag en eerste foto's

  3-8-2012 10:35:01
Dag iedereen! Waaw er staat 20 dagen op de teller hier onderaan, maar dan in de andere richting want ik het is al bijna drie weken geleden dat wij onze droomdag beleefden! Omdat ik héél veel aan dit forum heb gehad en jullie verslagjes en foto's altijd super graag bekijk, komt hier mijn berichtje:

Op vrijdagavond, na de laatste voorbereidingen, vertrok Mark naar zijn het huis van zijn ouders. Hij zou daar gaan slapen terwijl ik samen met mijn zusje in ons huisje zou blijven. Ik dacht er een rustig champagne- en filmavondje van te maken met mijn zusje maar toen kwam mijn broertje en de beste vriendin van mijn mama en werd het toch nog later en drukker dan verwacht. Om 22u30 stond ik nog mijn haren te verven en mijn nagels te lakken! Tegen 0u30 was het dan echt wel tijd om te gaan slapen.

Om 6u45 ging de wekker maar ik was al wakker. De grote dag!!! Tot mijn en ieders verbazing was ik nog steeds niet zenuwachtig. Ik kon samen met mijn zusje rustig wakker worden en opstaan. Om 7u30 was de kapper thuis om onze haren op te steken, wat later stonden de twee fotografen en de visagiste daar. Om 9u45 gingen mijn zusje en ik naar boven om mijn jurk aan te trekken. Omdat mijn mama 7 jaar geleden is overleden en ik een hele dichte band heb met mijn zusje, vond ik het heel belangrijk om dit moment met haar te kunnen delen. Nog een aantal foto’s in de slaapkamer en toen werd het tijd om naar beneden te gaan. De bel ging. Nog een keer rustig in- en uitademen. Ik deed de deur open en daar stond hij, in een prachtig mooi pak en met blinkende oogjes. Hier stond de man van mijn dromen, met hem wil ik oud worden!

Na vele lieve woordjes en foto’s met de familie vertrokken we voor het wettelijk huwelijk, dat in een waas voorbij ging. De huwelijksviering in de kerk was echt prachtig. We hadden onze geloften zelf geschreven en we lazen ze in de kerk voor het eerst aan elkaar voor. De pastoor had de viering heel persoonlijk gemaakt. Bij het buitenkomen kregen we bakken vol rijst over ons en stonden enkele van mijn leerlingen klaar met hun felicitaties. We hadden een ijskar geregeld zodat iedereen een ijsje kon gaan halen.

Na de viering gingen we met de familie naar de zaal om te toosten met taart en cava. Het was een parochiezaal die we netjes hadden laten inkleden, het zag er echt leuk uit! Foto’s gingen we maken op C-mine en in de Euroscoop (onze eerste date was in de cinema). Nadien gingen we met de suite eten in een restaurant in Hasselt. We hadden ervoor gekozen ons te laten brengen en halen door een taxi, en toen we in een overvolle straat uitstapten begonnen alle mensen te klappen. Wat was dat heerlijk! Het eten was verrukkelijk en het was echt fijn om even een rustiger moment te hebben met onze ouders, grootouders en broers en zussen.

Om 20u30 begon dan ons dansfeest met walking diner. Zoentjes en felicitaties van 165 mensen in ontvangst nemen is heel leuk maar best vermoeiend! Alle gasten mochten na binnenkomst een vingerafdruk zetten op onze zelfgemaakte wedding tree. Wat ben ik blij om het resultaat, het is een prachtige herinnering geworden! Na onze korte speech volgde een ontzettend grappig en emotioneel filmpje, in elkaar gestoken door de vrijgezellenteams. Het was de eerste keer dat er bij mij echt traantjes vloeiden. Onze openingsdans was The Wedding Song van Julia & Angus Stone en nadien kon het feest goed van start gaan. De dansvloer heeft echt de hele avond vol gekke, dansende, feestende, soms best zatte mensen gestaan. Het was geweldig, helemaal zoals we het hadden gewild!

Om 4u30 waren we klaar om ons bedje in te gaan maar we hadden daarbij niet gerekend op de fratsen van de vrienden, waardoor we nog tot 6u30 flesjes bier (65 bakken!), visjes, ballonnen en wekkers konden opruimen. Na douchen en napraten kropen we dan om 8u30 voor het eerst als man en vrouw onder de wol...

Het was, ondanks het slechte weer, een prachtige dag voor ons! Het gaat inderdaad zo snel voorbij maar het is ontzettend genieten, ook nadien nog!

Op foto's van de fotograaf zal het nog wel even wachten zijn maar ik kan jullie wel al wat foto's laten zien die vrienden en familie hebben gemaakt:
http://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.38361716575...

Groetjes, Daisy


Lilabluestar
14-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 18 | Gelezen: 1980


Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik3-8-2012 10:51:00

Dag Daisy,

Mooi bruidje...jurk was echt perfect en zo een mooie haarspeld ook!!
Dat is de parochiezaal van Hasselt ook denk ik? Een vriendin van mij is daar een 5-tal jaar geleden ook getrouwd en dat is écht een moderne zaal met heel veel lichtinval é!! Echt super locatie vond ik dat toen! :-)
Mooie bruidstaart ook seg!!
En die foto op het toilet vind ik geweldig!! Origineel :-) hihi!!
Geniet nog maar lang na!!
Veel geluk in de toekomst!!

groetjes

Sandra




tima
8-9-2012
 Meld misbruik3-8-2012 12:10:01

haha die foto op toilet super !!!!!!!
oh ja proficiat en jullie zagen er schitterend uit



Silke
6-10-2012
 Meld misbruik3-8-2012 13:09:31

Super leuk kleedje!
Mooie bruid!
Zag er mij een leuke dag uit!
Super!
Proficiat!
En die foto op het toilet... inkaderen en in het toilet hangen! ;-)



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik3-8-2012 13:13:56

Proficiat! Kan de foto's helaas niet zien...



Emilie
25-8-2012
 Meld misbruik3-8-2012 14:48:47

Jullie stralen gewoon!
Héél mooi kleedje!
Dikke proficiat



tanja
27-9-2013
 Meld misbruik3-8-2012 17:16:08

Wat leuk om jou verhaal te lezen over jou dag!
Wij zijn net pas verloofd en vanwege me vaders ziekte willen we toch volgend jaar al trouwen i.p.v over twee jaar dus nu mogen we toch al beginnen! Merk wel dat het mega spannend is allemaal. HOE Gaat zoiets nou eigenlijk?? haha
Nog van Harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Jullie zien er allebei prachtig uit!
Echt leuk dat we zo van jullie foto's mogen genieten!

Liefs Tanja



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik3-8-2012 17:16:29

Je jurk was echt heel mooi. Je zag er stralend uit.
De foto van op het toilet is inderdaad wel super.
Proficiat!



Leslie
29-9-2012
 Meld misbruik3-8-2012 17:22:41

Echt super! Mooi kleed ook!
Die tutjes is ook wel kei tof he! Het zag er een mooie dag uit :-)

Hebben jullie die wensboom zelf getekend?

groetjes



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik3-8-2012 19:23:03

Een echt prinsessenkleed, heel mooi! Zo lief om te zien hoe geëmotioneerd je hubbie was.
Heel dikke proficiat!!



cindy
22-9-2012
 Meld misbruik3-8-2012 21:33:08

Zoals hierboven al een paar keer is gezegd: Toffe foto op het toilet, de rest ook natuurlijk maar die springt er echt uit. Nog een hele dikke proficiat !!!



Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik3-8-2012 21:52:37

Da zag er een héél plezierig feestje uit! :)
En je zag er fantastisch uit, echt waar! Originele foto op de wc, hihi!

Geniet van je leventje als getrouwde vrouw!!!! :)



Serena
25-5-2019
 Meld misbruik3-8-2012 22:20:52

Hele dikke proficiat! en oh zo een mooi kleed!!
de foto opt toilet is echt geweldig!
Geniet van het getrouwde leven!!

groetjes Serena



Vicky
9-6-2012
 Meld misbruik4-8-2012 9:55:17

Mooi bruidje!

Wij hadden dezelfde openingsdans :).
Geniet er nog van!



Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik18-8-2012 23:18:57

Dag Daisy,

Na je tips over Trimalchio catering heb ik ook even je foto's bekeken, en het zag er een héél gezellige dag uit en een leuk feest! Welke DJ hadden jullie? Ook belangrijk, iemand die er in slaagt de dansvloer de hele avond vol te laten staan. En heeft de catering achteraf dan ook de zaal opgeruimd, of hadden jullie dat zelf gedaan? Ik denk dat je een goede infobron voor mij bent, want ik heb het gevoel dat ik hetzelfde soort feest wil als jij gehad hebt :-) Ik kan niet wachten tot het mijn beurt is!

Je zag er trouwens prachtig uit en heel gelukkig!

Geniet nog maar lekker na!

Groetjes,

Alexandra



Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik19-8-2012 5:08:20

Hey Alexandra, wij hadden Pascal Lavigne als DJ (ik denk dat zijn gegevens hier ook te vinden zijn). Echt een super toffe vent en hij heeft heel goed geluisterd naar wat we wilden. En ook heel schappelijke prijs!
De mensen van de catering hebben de zaal inderdaad opgeruimd, héél handig!
En al zeg ik het zelf, het was echt een ge-wel-dig feest en gigantisch veel sfeer, wij waren heel content ;)

Als je iets wilt weten dan laat je maar iets horen! Groetjes!



Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik19-8-2012 8:27:53

Goed om te weten, je gaat zeker nog van me horen! Mag ik misschien je mailadres hebben, want ik weet niet of je binnenkort nog veel tijd op dit forum gaat doorbrengen? Het mijne is alleszins anteke@hotmail.com, dan kan je me misschien eens een mailtje sturen en heb ik het jouwe ook. Ik zal je niet stalken ;-)

Wat de sfeer van je feest betreft wordt een groot deel natuurlijk 'gemaakt' door je genodigden, maar mijn vriend en ik hebben allebei een lang (en liederlijk) studentenleven achter de rug, en willen graag voor al onze bevriende feestbeesten een schitterende fuif geven zoals de feestjes van enkele jaren geleden :-) En als je dan een slechte DJ hebt dan jaagt die zelfs de grootste enthousiastelingen weg he. Dus ik heb de gegevens van DJ Paske al opgeslagen :-)

Nog eens bedankt voor de info tot dusver!

Groetjes!



els
8-6-2013
 Meld misbruik11-12-2012 14:39:54

Beste,

Jullie hadden voor jullie feest ook een beroep gedaan op catering van Trimalchio?

Voor wat hadden jullie gekozen,

Hoe is jullie ervaring ermee?

Groetjes



Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik11-12-2012 16:39:30

Dag Els,
De catering was super goed meegevallen! We hebben een dansfeest gegeven en hebben daarvoor gekozen voor een walking diner. We waren een aantal hapjes op voorhand al eens gaan halen om ze te proeven dus dat kan je zeker vragen. Pascal en zijn team waren heel vriendelijk, professioneel en ze hebben goed geluisterd naar wat wij wilden en wat niet. Een aanrader dus! Groetjes van een gelukkig getrouwde madam :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info