Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwbelofte als verrassing voor men vriend

  3-8-2012 9:54:17
hallo

ik heb een verrassing voor men vriend, mits we het zo druk hebben en alleen voor de wet trouwen moeten we geen trouwbelofte hebben, ik heb 1 gemaakt als cadeau en dat komt op perkament omdat alles met onze trouw op perkament stijl is. Wat vinden jullie hiervan?

Schat,

Mijn grote droom als jong meisje bestond uit 3 dingen.

· trouwen

· een gezin stichten

· en alvast genieten van het leven

maar ik had nooit gedacht dat ik hier vandaag zou staan, 1 deel van mijn droom in vervulling te brengen. Maar wie had dan ook gedacht dat wij elkaar zouden leren kennen op een gekke dag als Carnaval. Ik denk dat familie en vrienden vanuit de hemel er wel voor iets kunnen tussen zitten en ik bedank hen daarvoor.

Het 2e deel van mijn droom daar moet ik me geen zorgen over maken. We hebben samen al een pracht van een zoon. En later zullen er dan ook wel broertjes en zusjes voor hem bijkomen.

Dan is er nog een laatste deel van mijn droom maar die is al lang in vervulling gegaan, de dag dat ik jou leerde kennen. Genieten van het leven doe ik nooit meer alleen, maar altijd met jou.

Ja ik wil graag je vrouw zijn omdat ik van je hou !



Saskia
25-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1098


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik3-8-2012 9:55:27

Dat worden traantjes !!!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik3-8-2012 10:58:37

Ik vind het super!! Hij zal enorm verrast zijn!



Saskia
25-8-2012
 Meld misbruik3-8-2012 15:49:35

ik hoop echt da het goe is aja en traantjes zullen er die dag toch al vloeien :)



cindy
22-9-2012
 Meld misbruik3-8-2012 21:37:35

Niet twijfelen, ze zijn mooi, hij zal er zeer blij mee zijn, veel geluk!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...