Nu Online
Momenteel zijn er 29 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze Dag 09-06-2012 !

  2-8-2012 20:30:33
Dag bruidjes,

Nu we bijna 2 maanden getrouwd zijn wordt het toch eens tijd voor mijn verslagje.

Ik ben ni zo goed in lange ontroerende verslagen schrijven dus ik ga jullie er ook ni mee vervelen.
Wat ik jullie wil meegeven is dat je vooral moet onthouden dat het jullie dag is en je hem ook moet
laten verlopen zoals jullie het willen.
Trek je niets aan van wat andere denken of doe geen dingen "omdat het zo hoort".
Maak er jullie dag van en geniet er ten volle van.
Wij hebben in ieder geval 200% genoten van de onze en ik hoop dat de foto's dit een beetje weergeven.

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151053916057... .

En natuurlijk de mensen die geholpen hebben om onze dag onvergetelijk te maken
even in de bloemetjes zetten:

Zaal: Den Eyck in Kasterlee.
Niks dan lof van begin tot einde. Ik was van in het begin verliefd op het kader van deze charmante zaal.
Vlotte, vriendelijke service en niks is te veel. Den Eyck was onze eerste keuze en daar hebben we geen seconde spijt van gehad.
B&B De Casteleer: Als extra kregen we van de zaal hier een overnachting. Zeer leuke B&B met een zalig ontbijtje.

Fotograaf: Lieven Vandecandelaere van L-Foto.
Als je op zoek bent naar een fotograaf die spontane, toffe foto's neemt is dit de man. Onze reportage aan het MAS was een van de leukste momenten van dag. Wij zijn van Antwerpen en hij van Roeselare maar hij is de verplaatsing dubbel en dik waard. Ik kijk al uit naar ons album.

Videograaf: Kurt Vermylen. Wij wilden eerst geen videograaf maar we zijn nu heel blij dat we deze herinnering hebben.
Kurt was erbij van 's morgens bij de kapper tot ver op het avondfeest. Een echte aanrader en zijn babbelbox is een zeer leuke extra.

Ringen: Wim Meeusen. Ik heb altijd gezegd dat als ik dan toch zou trouwen, ik een ring van Wim Meeusen wou. Dus toen mijn ventje zijn aanzoek deed met een Wim Meeusen- ring moesten de trouwringen wel volgens.
(Mijn oorbellen en armband kwamen trouwens ook van daar)

Mijn kleed was een pronovias van Le Chapeau in Antwerpen. Super service.
Mijn schoenen kwamen van Tsjari in Breda en lingerie van Lingerie An in Brasschaat.
Het kostuum van mijn ventje kwam vanbij Style Tailors in Brasschaat. Een klein winkeltje met heel goede service.


Geniet nog van jullie voorbereidingen en vooral van jullie dag. Tis een cliché maar voor je het weet
is hij voorbij.

groetjes
Anke


anke
9-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1884


tinne
18-5-2013
 Meld misbruik2-8-2012 20:40:42

Een dikke proficiat!

Foto's zijn echt super. Je ziet echt op de foto's dat jullie genieten.
Bedankt voor de tips ;-) Al is het nu al soms moeilijk om je van andere nix aan te trekken.
Tinne



Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik2-8-2012 20:49:32

Ook van hieruit een dikke proficiat!!!



Serena
25-5-2019
 Meld misbruik2-8-2012 21:10:00

een dikke proficiat!
nog veel geluk in jullie verdere leven samen!

Serena



debora
18-7-2014
 Meld misbruik2-8-2012 21:40:37

Een dikke proficiat! zien er superfoto's uit :-)

Ik heb wel een vraagje: hadden jullie voor iedereen zitplaatsen in feestzaal den Eyck?
Heb net een offerte aangekregen, maar staat in vermeld 'enkele zitplaatsen'

merci



Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik2-8-2012 21:59:11

Proficiat en veel geluk gewenst!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik2-8-2012 22:27:27

Prachtige jurk!! Een Maggie Sottero denk ik?
Mooie locatie het MAS!
Dikke proficiat en veel geluk in de toekomst!!

groetjes



cindy
22-9-2012
 Meld misbruik2-8-2012 22:29:41

Mooie foto's, een dikke proficiat !!!



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik3-8-2012 8:44:10

Heel mooie foto's op een superlocatie!
Proficiat!




Emilie
25-8-2012
 Meld misbruik3-8-2012 9:18:28

Dikke proficiat, mooie foto's!



sarah
24-8-2012
 Meld misbruik3-8-2012 9:29:22

heel mooi! en wat een prachtig babytje!!! dikke proficiat en nu genieten van het getrouwde leven :-)




Leen
16-2-2013
 Meld misbruik3-8-2012 16:59:05

Proficiat! Wij hebben ook Lieven als fotograaf, dus leuk om te horen dat hij top was :-)



anke
9-6-2012
 Meld misbruik4-8-2012 14:09:20

Bedankt iedereen!

@ Debora: Er waren bij ons een aantal gewone tafels en dan een deel staantafels met barkrukken. Voor ons was de verdeling perfect.
Maar bij Den Eyck is echt alles bespreekbaar dus als je de indeling anders wilt is da echt geen probleem.

groetjes

Anke




Claudia
13-10-2012
 Meld misbruik5-8-2012 21:52:08

hey Anke,
Leuke foto's en prachtig kleed! Proficiat!
Wij trouwen op 13/10/12, ook in zaal den Eyck. Wij waren ook meteen verliefd om de gezellige zaal én vriendelijke ontvangst! Alles is inderdaad bespreekbaar. Hadden jullie een buffet? Blijkbaar ben jij ook van Deurne (ik herken een foto van hier in de buurt). Hoe was het districthuis in Deurne, ook vriendelijk?




debora
18-7-2014
 Meld misbruik5-8-2012 22:51:24

o oké mercikes!

Gaan er zeker voor horen



anke
9-6-2012
 Meld misbruik7-8-2012 9:37:02

@ Claudia: Wij hadden een diner met enkel de suite (20 pers.) en daarna een dansfeest met desserten- en kaasbuffet en rond 1.00 uur nog frietjes voor iedereen.

Het districtshuis in Deurne valt goed mee. Tis ni het mooiste maar de schepen doet da wel goed. Hij probeert het wat losjes te houden met af en toe een grapje.
Ze lopen soms wel achter op schema. Wij waren de laatste om 10.45 en toen we er om 10.30 aankwamen stond de vorige nog te wachten op de gang. Dus ik denk dat wij met een kwartiertje vertraging getrouwd zijn.

Geniet nog van de verdere voorbereidingen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info