Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelschikking

9-9-2006 9:34:24
Vraagje??

Laten jullie de mensen zelf hun plaats kiezen aan tafel of krijgt iedereen een vaste plaats van jullie??

Ik denk dat ik wel ga bepalen aan welke tafels men zal zitten,maar dat aan de tafel zelf de gasten hun plaats mag kiezen,behalve de eretafel daar zou ik de plaatsen kiezen.

Hoe doen jullie dat??

Annemie

annemie
20-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 330

annemie
4-8-2007
 Meld misbruik9-9-2006 10:48:17

Dag naamgenoot

wij gaan ook de tfels verdelen, maar de plaats aan tafel mogen de gasten zelf kiezen.

Karen
16-9-2006
 Meld misbruik9-9-2006 19:56:30

Hallo, wij gaan het op nét dezelfde manier als jullie doen.

groetjes,
Karen
16/09/2006

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik9-9-2006 23:15:23

Hey,

wij hebben op voorhand wel beslist wie aan welke tafel moest zitten, maar dan mochten ze verder zelf kiezen. Het is gewoon handig dat je het toch op voorhand een beetje regelt, anders wordt het zo'n soep... maar nadien zijn ze volgens mij volwassen genoeg om zelf te beslissen met wie ze die avond graag een praatje slaan.

Groetjes,
Lieve

ellen
23-9-2006
 Meld misbruik10-9-2006 12:54:13

Wij doen dat ook zo. Iedereen heeft een vaste tafel voor tijdens het eten, maar aan die tafel kunnen ze zelf kiezen naast wie ze gaan/willen zitten.

Als je ze volledig zelf laat kiezen, dus ook welke tafels wordt het wat ingewikkeld denk ik.

Uiteindelijk zitten ze ook niet heel de avond aan tafel, alle dat hoop ik toch niet. Ik wil dat er bij ons goed gedanst wordt en dan zullen de mensen zich wel mengen

Groetjes,
ellen

Wen
5-5-2007
 Meld misbruik10-9-2006 13:27:43

Wij leggen ook zeker de tafels vast waaraan de mensen moeten zitten. De plaatsen weet ik nog niet. Aan de suitetafel zeker wel, voor de andere plaatsen twijfel ik nog.

Groetjes,

Wendy
5/5/07

Christine
30-9-2006
 Meld misbruik11-9-2006 12:02:07

Hey,

Wij hebben voor onze tafelschikking eerst groepjes gemaakt, van kijk deze mensen horen tezamen.
Zo kwawen we aan groepjes van 4 man, van 6 man, 2 man, enzoverder.

En dan hebben we gekeken wie kunnen we bij wie zetten. Gemeenschappelijke interesses, zelfde regio, kennen elkaar al min of meer.

En zo zijn we dan aan tafels met elk +/- 10 personen.

Maar een vaste plaats aan de tafel geven we ze niet. De feestzaal roept gewoon per tafel de namen af, begeleid hen naar de tafel en dan kiezen ze zelf hoe ze gaan zitten aan die tafel.

Groetjes,
Christine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...