Terug naar overzicht
Dag naamgenootwij gaan ook de tfels verdelen, maar de plaats aan tafel mogen de gasten zelf kiezen.
Hallo, wij gaan het op nét dezelfde manier als jullie doen.groetjes,Karen 16/09/2006
Hey,wij hebben op voorhand wel beslist wie aan welke tafel moest zitten, maar dan mochten ze verder zelf kiezen. Het is gewoon handig dat je het toch op voorhand een beetje regelt, anders wordt het zo'n soep... maar nadien zijn ze volgens mij volwassen genoeg om zelf te beslissen met wie ze die avond graag een praatje slaan.Groetjes,Lieve
Wij doen dat ook zo. Iedereen heeft een vaste tafel voor tijdens het eten, maar aan die tafel kunnen ze zelf kiezen naast wie ze gaan/willen zitten. Als je ze volledig zelf laat kiezen, dus ook welke tafels wordt het wat ingewikkeld denk ik.Uiteindelijk zitten ze ook niet heel de avond aan tafel, alle dat hoop ik toch niet. Ik wil dat er bij ons goed gedanst wordt en dan zullen de mensen zich wel mengenGroetjes,ellen
Wij leggen ook zeker de tafels vast waaraan de mensen moeten zitten. De plaatsen weet ik nog niet. Aan de suitetafel zeker wel, voor de andere plaatsen twijfel ik nog. Groetjes,Wendy5/5/07
Hey,Wij hebben voor onze tafelschikking eerst groepjes gemaakt, van kijk deze mensen horen tezamen.Zo kwawen we aan groepjes van 4 man, van 6 man, 2 man, enzoverder.En dan hebben we gekeken wie kunnen we bij wie zetten. Gemeenschappelijke interesses, zelfde regio, kennen elkaar al min of meer.En zo zijn we dan aan tafels met elk +/- 10 personen.Maar een vaste plaats aan de tafel geven we ze niet. De feestzaal roept gewoon per tafel de namen af, begeleid hen naar de tafel en dan kiezen ze zelf hoe ze gaan zitten aan die tafel.Groetjes,Christine