Nu Online
Momenteel zijn er 41 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bijna een maand getrouwd verslag + foto's

  2-8-2012 15:24:12
Beste bruidjes,

Eerst en vooral wil ik alle dames en uiteraard ook heren bedanken voor alle hulp en steun tijdens de hele voorbereidingsperiode. Ik heb hier héél wat ideetjes opgedaan ( zoals onze bedankjes: flesjes vedette, bokaaltjes met Mercikes, Onze banner, fotograaf,...). En ook ik druk nog even op het torenhoge cliché dat je er super van moet genieten want dat je dag zo om is:-)!

Hier volgt mijn verslag(je):

Na lang zeuren;-) had ik mijn ventje zover gekregen dat hij de avond voordien in zijn ouderlijk huis zou gaan slapen(slechts een 100meter van bij ons thuis) dus nadat we de zaal voor de ceremonie waren gaan klaarzetten en samen met mijn getuige en haar man nog iets waren gaan eten, ging ik huiswaarts en hij naar zijn ouders toe. Na een ontspannend badje 'dacht' ik toe te zijn aan een goede nachtrust. Ik heb van heel de nacht echter GEEN oog toegedaan. Ondanks de nodige hulpmiddeltjes heb ik dus niets geslapen. Ik was dan ook superblij toen mijn wekker om 6u afging en ik eindelijk aan onze mooie dag kon beginnen.

Er diende nog wat decoratie te worden aangebracht, dus begon ik met het leggen van de rode loper...
om 7u werd ik bij de kapper verwacht, ik was super content van mijn haartjes. Maar de kapper liep wel achter op schema, gelukkig had ik genoeg ruimte voorzien in mijn planning:-)

Om kwart voor 9 kon mijn getuige/visagiste dan beginnen met mijn make-up ook voor haar enkel lof:-) je kan haar op facebook vinden onder studio Lien!

Om 10 u werd iedereen van de suite thuis verwacht, en tegen kwart na 10 zou mijn toekomstige man dan toekomen. Ik liep wat voor op schema, dus van stress was er helemaal een sprake.

Om kwart na 10 was dan het grote moment aan gebroken, door het raam zag ik mijn man toekomen, de tranen stonden al in mijn ogen, de zenuwen speelden op, zou hij mijn kleed mooi vinden?
Het moment dat ik dan naar hem toe mocht was super, het leek of wij enkel op de wereld waren. De tranen stonden ook bij hem in de ogen...

Om elf uur werden we op het stadhuis verwacht. Er stonden héél wat mensen buiten, we waren dan ook blij verrast een aantal mensen te zien. Spijtig genoeg was het vooral bandwerk die dag, het ene paar na het andere werd getrouwd, we moesten dan ook buien wachten en de twee koppels na ons stonden er ook al...

Na een kwartiertje stonden we dan ook opnieuw buiten met ons trouwboekje in de handen. Na het begroeten van nog toegekomen familieleden, vertrokken we op fotoshoot naar de brouwerij van Wilderen. Ondanks de slechte weersvoorspellingen hadden we zo goed als perfect weer: zon, blauwe lucht en wat witte wolkjes... de fotoshoot verliep zeer vlot en om half 2 vertrokken we naar de zaal waar onze ceremonie zou plaatsvinden.

Na een korte lunch, begonnen de mensen voor de ceremonie toe te komen. De ceremonie was in één woord fantastisch! Het was superpersoonlijk en ik denk dat bijna iedereen een traantje heeft weg gepinkt. Catherine van DE MENS(vrijzinnige organisatie)heeft dat super gedaan en ons ook héél goed begleidt.

na de ceremonie was er een kleine receptie en vervolgens zette iedereen koers naar de feestzaal.

Ons feest ging door in 't veilinghuis te Sint-Truiden, ook daar enkel lof voor. Alles gebeurde zoals afgesproken, we hebben ons nergens zorgen over moeten maken. We hebben ook enkel complimentjes van onze gasten gekregen over het eten, en de drank.

Onze DJ was Carlo, een huisdj van 't veilinghuis zelf, hij heeft dat voortreffelijk gedaan. De dansvloer is geen enkele moment leeg geweest.

Het spannendste moment van de avond was nog onze openingsdans, we kozen voor Prince Royce: Stand by me de bachata versie. Op een klein foutje na(dat we met een lach oplosten) liep hij perfect, iedereen was onder de indruk we moeten dan ook zeker Dansschool Libert vermelden. Onze eerste danslerares belde op het laatste moment af, en op drie weken tijd, leerden zij onze openingsdans aan. Super lieve mensen die ons héél goed uit de nood hebben geholpen.

Om vijf uur vertrokken de laatste mensen naar huis, en na ook zelf iets te hebben ingesproken op de praatpaal die we hadden gehuurd vertrokken wij naar het hotel. Dit was een kadootje van de feestzaal, we kregen een suite in hotel Stayen. Een aantal van onze gasten hadden ook een kamer gehuurd en om elf uur hebben we dan ook samen nog ontbeten.

Om één uur zijn we dan naar huis gereden om de versieringen te bewonderen die onze vrienden hadden aangebracht:-)

Ik kan niet geloven dat het ondertussen bijna een maand geleden was.... maar het was werkelijk de dag van mijn dromen.

Hieronder nog een link van de foto's: onze fotograaf was Jef Celen hij heeft dat geweldig goed gedaan en we zijn dan ook héél tevreden met onze foto's

http://www.jefcelen.be/huwelijksfotograaf/JeKr6/

Ik wens alle toekomstige bruidjes een even geweldige dag als toe en nog veel voorbereidingsplezier!

Jessica
7-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 27 | Gelezen: 2783


Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik2-8-2012 15:33:31

Héél mooi! Jullie straalden echt!
Geniet nog van het getrouwde leven!!!!



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik2-8-2012 15:38:07

Geweldig mooi! prachtige jurk ook en je kapsel was ook heel erg mooi gedaan! Proficiat.




Katrien
23-6-2012
 Meld misbruik2-8-2012 15:41:21

Wauw Jessica,


Keimooi verslag, je hebt een hele leuke schrijfstijl!

Je was een prachtige bruid, zo mooi om te zien! Jullie waren echt een stralend koppel!
Love de grondfoto's in het pand en jouw 'kapstokdans' :D.
Zie ik het goed dat jij van juwelen verwisselt hebt voor het avondfeest?

Geniet nog van het pasgetrouwde leven!

Lieve groetjes,
Katrien



sarah
24-8-2012
 Meld misbruik2-8-2012 16:00:02

prachtig!!




Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik2-8-2012 16:10:46

Hey iedereen,

bedankt voor de toffe reactie's, Idd Katrien ik wisselde van juwelen, ik kon niet echt kiezen:-) en wat de kapstokdans betrof... voor mijn vrijgezellen zijn we gaan paaldansen, de dames van mijn vrijgezellen vonden dat ik op de trouw een demonstratie moest geven, de kapstok was hetgeen het kortste in de buurt kwam van een paal:-)



Charlotte
18-8-2012
 Meld misbruik2-8-2012 16:15:03

Bedankt voor het verslagje. De foto's zijn prachtig, alles klopte perfect!



sarah
20-7-2013
 Meld misbruik2-8-2012 16:20:11

Waauuww Jessicia,

Jullie zagen er echt super uit !!
Je zag er echt heel gelukkige uit , je straalde.
De foto's van 't veilinghuis zien er ook super uit !!
Je stelt me helemaal gerust :-)
Nog eens een dikke proficiat!!
Groetjes Sarah



Ellen
1-9-2012
 Meld misbruik2-8-2012 16:34:26

Hey Jessica, prachtige foto's van een prachtig paar!
Vanwaar kwamen je oorbellen, zijn echt tof!



Sophie
18-8-2012
 Meld misbruik2-8-2012 16:55:14

Super!

Nog even een stomme vraag, maar je had een mooie bh aan, van wat merk was dat?




Katrien
22-9-2012
 Meld misbruik2-8-2012 17:21:55

Super mooie foto's. Jullie straalden echt :)



Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik2-8-2012 17:26:10

Je was een prachtige bruid, met een héééééle mooie jurk! Bedankt voor je verslagje!



Saskia
22-6-2013
 Meld misbruik2-8-2012 17:26:30

idd prachtig! de liefde straalt uit de foto's!
veel geluk samen!

groetjes



Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik2-8-2012 18:15:56

Ik heb net nog eens naar je foto's gekeken...vind ze zo mooi :)
Vanwaar komt je kleedje?????



Serena
25-5-2019
 Meld misbruik2-8-2012 18:23:03

zeer mooie fotos! jullie straalden!!
nog veel geluk samen!!

groetjes Serena



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik2-8-2012 18:40:56

Oh, zo mooi...altijd super foto's bij Jef Celen :-)!!
Maar dat komt natuurlijk door een stralend bruidspaar!!
Je zag er zo mooi uit Jessica! Mooi kleedje, mooie juweeltjes...AF gewoon!
De emoties op de foto's van tijdens de ceremonie...kreeg er kippenvel van...zo prachtig!!!
De zaal zag er ook heel mooi uit, de nodige details ook leuk (banner, bedankjes, tafelkaartjes, enveloppendoos van Tutje en Kiki denk ik??) SUPER!!
Geniet zeker nog lang na en vooral dikke proficiat!!
Veel geluk in de toekomst!

groetjes

Sandra



Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik2-8-2012 18:45:03

@ Ellen het eerste paar (de pareldruppels) waren van Victoria en het tweede paar had ik besteld op Lemony

@Sophie mijn lingerie kwam van Etam, ik was naar een speciaal zaak geweest maar daar vond ik niet echt iets naar mijn zin, en ik heb nogal een lastige maat (70C) ik kreeg een tip van een ander bruidje op deze site en ben nog dezelfde dag naar de winkel gegaan, heb er ook het matching nachtkleedje bij gekocht daar was mijn man helemaal over te spreken:-)

@Melissa mijn kleedje kwam van Youniek (als ik me niet vergis komt het jouw er ook vandaan?)Super vriendelijke mensen en super service!

Nog eens bedankt voor de fijne reacties!




Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik2-8-2012 18:55:53

Inderdaad, ik meen me te herinneren dat jij ook een kleedje had van daar, maar wist het niet meer zeker :) Het staat je supermooi!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik2-8-2012 19:01:47

Amai Jessica, keiknap en echt af!! Het waren heel emotionele foto's, ik moest toch even slikken hoor!
Dikke proficiat!!



cindy
22-9-2012
 Meld misbruik2-8-2012 22:53:41

Wauw, zo mooie foto's, nog een dikke proficiat !!!



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik3-8-2012 9:20:17

Echt prachtig! Het plaatje klopt helemaal! De fotolocatie was prachtig, zowel voor binnen- als buitenfoto's. Jammer dat het voor ons wat te ver is :-)
Leuk danskleedje voor 's avonds ook.
Proficiat met jullie huwelijk!




Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik3-8-2012 18:04:30

Proficiat!
De foto's zijn prachtig. Zeker deze van de binnen locatie.
Jullie zagen er ook stralend en gelukkig uit!
Geniet nog na van jullie mooie dag.



Hilde
7-9-2012
 Meld misbruik3-8-2012 23:24:27

Héél mooi!

Proficiat!
Waar heb jij uw curlies gekocht? Ik ben nog op zoek!



Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik5-8-2012 11:44:57

Hey Hilde,

Het waren steekertjes met een parel op. Mijn getuige is nagelstyliste en had me mee genomen naar een estheticabeurs, daar heb ik ze gevonden voor 3 euro. Maar je vind er evengoed in de bruidswinkel of zelfs bij Claires...



Sofie

 Meld misbruik16-9-2012 9:04:16

Hey Jessica,

Waar heb je die ceremonie laten doorgaan? Echt wel supermooie foto's!!







Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik19-9-2012 15:18:20

Hey Sofie,

De ceremonie is doorgegaan in zaal de Koepel te Goetsenhoven, dat is een opgeknapt zaaltje dat nu als polyvalente ruimte dient...



Sofie

 Meld misbruik5-12-2012 10:39:31

Hey Jessica,

We gaan onze ceremonie ook doen via De mens met Catherine! Kan je ons misschien de opbouw van je viering eens doorsturen? Dan hebben we toch zo een voorbeeld. Ik heb al veel teksten enzo gezocht, maar zo een volgorde is toch wel handig!

sofie_bastijns@hotmail.com

Merci!!



Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik8-12-2012 8:48:24

hey sofie geen probleem ik stuur het je door!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info