Nu Online
Momenteel zijn er 55 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruinen

  2-8-2012 9:58:34
hey
weet iemand waar kunt laten suiten (airbrush tanning)?
het moet zeer betrouwbaar zijn met jezelf of andere vrienden ervaring
ik heb niet zoveel tijd meer en de zonnebank lukt nie zo goed en is btw kei ongezond voor de huid
het moetwel in de buurt merksem, schoten (antwerpen) en brasschaat zijn
dank je voor jullie moeite ^^
xx

sara
17-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1038


Kim
18-8-2012
 Meld misbruik2-8-2012 16:27:44

Ik geloof dat er in schoten eentje is op de Ridder Walter Van Havrelaan, maar weet niet juist het adres of de naam.

Groetjes,
Kim



kim
7-7-2012
 Meld misbruik2-8-2012 22:26:31

http://www.attrattiva.be/Contact.html is van Leuven maar komt wel aan huis!
Super handig!
Ik heb dit laten doen 4 dagen voor onze trouw (had het op voorhand in mei al eens getest) en ben er nog steeds super tevreden van!

Groetjes



Lore
11-5-2013
 Meld misbruik2-8-2012 22:38:59

Hallo Sara, Ik heb het een week geleden laten doen en ben blij dat het er bijna af is. Ik wilde dit ruim optijd eens uittesten en maar goed ook. Ze hebben het handmatig erop gespoten. Overal vlekken, geeft af op de kleren en verdwijnt in vlekken en raar bruin. Alles wat ze beloofde wat het net niet ging doen. Ik ben ook geen voorstander van zonnebanken, maar liever wit dan slecht bruin. Ik heb ook hun aanwijzigingen gevolgd : 1 dag ervoor ontharen en scrubben, nagels lakken, net voordat je het laat doen een warme douche nemen, losse kleding dragen na het spuiten. Sorry, maar als je het echt graag wilt zou ik zo snel mogelijk gaan, zodat als het bij jou ook tegen valt, het af is en anders laat je een beetje bijspuiten. Groetjes.



sara
17-8-2012
 Meld misbruik4-8-2012 11:00:38

mijne vriend heeft gezegd waarom u bruin laten maken
als ik jou zo heb leren kennen en daarop ben gevallen
ik ga het niet doen want er is te weinig tijd om het nog uit te testen en zo heeel
bleek ben ik niet
proberen van het zonnetje te genieten
toch bedankt allemaal ^^


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...