Nu Online
Momenteel zijn er 202 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Plots toch kunnen komen :)

  1-8-2012 8:43:04
Hoi allemaal,

ik heb hier al vaak op het forum gelezen dat mensen nog last-minute afzeggen, hier heb ik het omgekeerde voor.We trouwen vrijdag en gisteren hebben vier mensen voor de receptie nog gevraagd of ze mochten komen en deze morgen nog twee mensen voor het avondfeest. Vlug de tafelschikking nog wat aangepast en het komt in orde, maar ik vind dat toch maar wat vreemd, mensen die zo plots weer kunnen komen :)

Shibby
3-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1278


maika
3-8-2012
 Meld misbruik1-8-2012 10:27:36

Hej, ooh ik zou dit niet zo leuk vinden. Zeker niet voor avondfeest omdat ik alles voor tafelschikking zelf heb gemaakt. Bij ons is het omgekeerd en dat is ook niet plezant. Mijn verloofde zijn nicht ligt in het ziekenhuis en weet nog altijd niet als ze er vrijdag bij zal zijn. :( Dus dat is nog even wachten en hopen op het beste

Tis niet lang meer hé. Nog 2 x slapen



maika
3-8-2012
 Meld misbruik1-8-2012 12:06:17

Kheb te vroeg geboft. Juist telefoon had van een neef van mijn verloofde. Ze zeggen al maanden dat ze niet komen en nu bellen ze dat ze toch willen komen..



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik1-8-2012 13:25:16

Bij mij zouden ze niet meer hoeven te komen. Reden: op de uitnodiging staat een bevestigingdatum! Ik ga niet heel mijn planning overhoop halen omdat ze van 'gedacht' verandert zijn...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...