Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

07/07/2012 een dagje om nooit meer te vergeten!

  30-7-2012 22:40:45

7juli begon heel vroeg voor mij en mijn ventje inmiddels.
Om5u opgestaan om de rode loper klaar te leggen en de ballonnen buiten te zetten.
Nadien is mijn ventje naar zijn broer getrokken om hem aan te kleden en om 08u15 de limousines aan Kasteel De Rozerie op te wachten.
Om 06u45 stond valerie De Roeck aan de deur om mijn haar en make-up te doen,een zeer aangename dame het resultaat was nog prachtiger dan de dag van de proef.
Om 07u stonden de fotograaf(Photo4you) en videograaf Filip Degezelle ook paraat.
Toen mijn kindjes tevoorschijn kwamen in hun kostuumpje en mijn lieve meid in haar prinsessenjurkje kwamen de eerste traantjes,ze waren prachtig.
Voor ik het goed en wel besefte werd het stilaan tijd om naar beneden te gaan,08u30 ontving ik een smsje we zijn net vertrokken aan de feestzaal richting ons huisje :-)
Toen werd ik plots zenuwachtig,intussen was er reeds familie aanwezig in de living,toen ik binnen stapte kreeg veel Wauwww,ohhhh te horen,iedereeen was weg van mijn super kleedje.
08u40 de bel mijn ventje en de mannen van de suite waren aangekomen.
Toen ik de deur opende ontstond er een heel emotioneel moment,mijn ventje stond daar super knap te wezen in zijn prachtig kostuum,en stond versteld van mijn droomkleedje:-) hij fluisterde je bent super knap schatje.
Nog vlug een glaasje cava gedronken en enkele familie foto's getrokken.
De familie stapten allen in de limousines richting stadhuis.
op 15min waren Man en Vrouw !Super!

Nadien richting fotolocatie :De tramsite in schepdaal een pracht locatie.
Daar hadden we broodjes en cava voorzien,zo kon iedereen een hapje eten,tijdens onze foto's.
Nadien zijn er nog familie foto's genomen ook.

14u30 kerkelijke plechtigheid :een prachtige viering en emotioneel.
op het lied Voor haar van Gene Thomas(live gezongen door Abosngs) zijn we samen met onze kinderen naar het altaar gestapt. Kippenvel moment voor ons en de familie.we hadden onze persoonlijke geloften geschreven,soms even slikken maar al bij al waren ze verstaanbaar :-)
de kerkelijke viering is toch persoonlijker en mooier dan het stadhuis,familie en vrienden waren ontroerd.

Gedurende de hele dag hebben we mooi weer gehad,maar opweg naar de feestzaal begon het hevig te regenen.
Het personeel werkt zo snel mogelijk door om alles binnen opnieuw op te stellen.(normaal ging ze buiten doorgaan)
De zaal was zeer verzorgd,ook daar was er live muziek voorzien en stonden er een aantal op de dansvloer voor het feest van start ging.
Voor de kinderen was er de Ballonnen clown een succes....
Kasteel De Rozerie is zijn goede naam waard,het eten was super,vlotte bediening echt top.
Het dessert werd op spectaculaire manier gebracht met vuurwerk en op een kasteel gemonteerd.
Nadien volgde de openingsdans op het lied This is our life (Mary Beth Mazariaz) gemixt met I like Big Buts.
Iedereen ging uit zijn dak en vond het super geslaagd.
Nadien tot 4u in de ochtend is er wat gedanst,de oudere garde babbelde wat bij en genoot nog wat na.
Om 06u zijn we in ons bedje gekropen want in de namiddag vertrokken we op huwelijksreis naar Mauritius.
Hierbij een link naar onze super coole fotograaf die prachtig werk heeft geleverd met onze trouwfoto's


http://www.bartvandermeersche.be/wordpress/?p=1518

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.42679082402568...

Veel liefs,
Een gelukkig getrouwd vrouwtje.


virginie
7-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1800


Annelies
10-11-2012
 Meld misbruik30-7-2012 23:04:52

Jullie zagen er stralend uit!

Ik wens jullie en de kindjes het allerbeste!

Groetjes



virginie
7-7-2012
 Meld misbruik30-7-2012 23:09:01

Hey Annelies,

Bedankt,geniet van de voorbereidingen.
Voor je het weet is jouw dagje daar en dan moet je genieten!
Succes,kijk alvast uit naar jouw verslagje en foto's.

Groetjes.




Serena
25-5-2019
 Meld misbruik30-7-2012 23:20:54

Prachtige fotos! jullie straalden alletwee!
nog een dikke proficiat en nog veel succes samen

Groetjes serena



elke
21-9-2012
 Meld misbruik30-7-2012 23:25:22

Hoikes

prachtige foto's, jullie straalden gewoon. Geniet er nog met volle teugen van.
een vraagje: die lipjes en snorretjes waar heb je die vandaan? Vind die wel heel tof



tima
8-9-2012
 Meld misbruik30-7-2012 23:38:44

mooie jurk jullie straalden



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik30-7-2012 23:59:17

Mooie foto's! Prachtig kleedje! Proficiat en nog veel geluk samen!!



Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik31-7-2012 7:29:21

Mooi!
Geniet er nog van samen!

PS: Hebben dezelfde kleerkast, zal mooi zijn als de jurk daar hangt :)



ruth
15-9-2012
 Meld misbruik31-7-2012 8:23:42

Hey, proficiat!

Jullie zien er heel mooi uit!
Vraagje, waar heb jij die photoprops gehaald? De leuke snor ed?

Groetjes

Ruth



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik31-7-2012 9:15:35

Dag Virginie,

Inderdaad een droomkleedje, heel mooi!!
Bart heeft mooie foto's afgeleverd zie ik!! :-) Mooie fotolocatie ook!
Geniet van het getrouwde leven en veel geluk in de toekomst voor jullie gezinnetje!

groetjes

Sandra



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik31-7-2012 9:54:32

Prachtige foto's van een prachtig koppel! Heel veel geluk en liefde in jullie getrouwde leven!
Virginie, ik zie dat je ook van het Aalsterse bent.
In je verslag staat dat je Valerie De Roeck kan aanbevelen als kapster/ visagiste. Heb je soms contactgegevens van haar? Ik heb niet echt een vaste kapper en voor onze trouwdag laat ik dat toch liever niet over aan de eerste de beste, vandaar... En ik vond jouw haar op de foto's heel erg mooi.



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik31-7-2012 10:05:17

Echt super mooie foto's!
Dikke proficiat met jullie huwelijk!




Gwen
22-9-2012
 Meld misbruik31-7-2012 11:00:18

Hey Virginie! We zaten samen in de voorbereiding op de huwelijksmis en hebben nog een tijdje staan praten na de laatste avond, ik weet niet of je mij en Jurgen nog kent ;) Maar een dikke proficiat met jullie trouw! De foto's zijn heel mooi, het zag er een prachtige dag uit voor jullie, jullie zagen er heel goed uit! ;) Bij ons is't nog 52 dagen wachten, maar de tijd gaat snel vooruit, het zal er snel zijn! We gaan ook op huwelijksreis naar Mauritius, dus als je enkele tips hebt voor ons daar, laat maar weten he!
Groetjes,
Gwen



virginie
7-7-2012
 Meld misbruik31-7-2012 17:47:52


Hey,
Bedankt voor de fijne reacties allemaal :-)

Ruth en Elke de snorretjes en lipjes had onze fotograaf voorzien in plaats van de tradionele fotokader.

Saartje: ivm de kleerkast jouw kleedje zal er super hangen :-)

Gwen: Bedankt voor de fijn e reactie,ja hoor ik herinner me jullie nog :-).
52dagen het begint te korten he
Het zal er heel vlug zien,geniet van de laatste voorbereidingen en van je
huwelijksdagje,this echt een zalig gevoel,voor je het weet sta je op de
dansvloer.

Tips voor Mauritius: Wij zaten onverwacht in het Hotel Belle Mare Plage
en ik kan je zeggen,super hotel met lekker eten,heel verzorgd op alle
vlakken en super vriendelijke mensen.
Als je de tijd hebt voor exursies zou ik je de catamaran aanraden ,met
dolfijnen gaan zwemmen nadien een barbecue op het strand Ile de Benetier.
Onderwater lopen met de vissen rond jou,parasailing echt allemaal super
ervaringen, Domaines Des Etoiles is echt prachtig daar heb je de
mogelijkheid om met de quad-paard te rijden,we hebben het beiden gedaan
maar de quad was de max,daar zie je herten enzo lopen in de bergen,veel
natuur echt super!
Het is een prachtige bestemming echt waar.
Geniet ervan!
ik kijk uit naar jullie foto's.


Groetjes van Jimmy en mij en ook aan Jurgen.



cindy
22-9-2012
 Meld misbruik31-7-2012 20:59:51

Zeer mooie foto's, jullie straalden, echt leuk om te zien, nog een dikke proficiat!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...