Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

30 juni: echt-genoten van een stralende dag!

  30-7-2012 20:55:55
Dag iedereen,

ik wou per se wachten op de foto's van de fotograaf om een verslagje te posten en ZE ZIJN ER!

Na een onverwacht deugddoend nachtje slapen, stond ik op en zag ik de zon al door de gordijnen piepen. JIPPIE! Rond 8 uur stond de kapster aan de deur en om 9 uur de visagiste. Ze namen in een sneltreinvaart mezelf, mijn mama, mijn zus en mijn kids onder handen. Ook mijn toekomstige kreeg nog snel een knipbeurt. Dan snel naar mijn ouders gereden en ons en de kindjes aangekleed. Rond half twaalf kwam mijn ventje aan met het bruidsboeket. Oh, wat zag hij er knap uit (eigenlijk wist ik dat al, want ik had het kostuum mee gekozen, maar toch).

Er stonden al veel mensen ons op te wachten en ook de suite stond klaar, maar dan ... toch een klein stressmomentje. De bus zou ons om 12:00 oppikken, maar geen bus te bespeuren. Beginnen telefoneren, maar niemand die opnam ... AARGH. En net toen we dan toch maar in onze eigen auto's wilden stappen, zagen we in de verte onze witte bus opduiken. Oef! Snel naar het MAS gereden voor een ultrakorte, maar superefficiënte fotoshoot (dank u Joshua).

Vandaar trokken we met zijn allen naar de kerk (we waren donderdag 28/6 al voor de gemeente getrouwd). Ook daar stonden veel mensen ons al op te wachten en dat doet zo'n deugd. Vanuit het portaal kon ik al de eerste tonen opvangen van het bandje en ik kreeg al kippenvel. Dan aan mijn papa's arm de kerk binnen gewandeld, tussen al die bekende en lachende gezichten. Echt een topmomentje!

De mis ging supersnel voorbij en we kregen achteraf heel veel complimentjes over de teksten en liedjes. Hoewel dit laatste vooral te danken zal zijn aan de WYSIWYG Wedding Singers. Man, die hebben prachtig gezongen!

Na de mis zijn wij onder ons tweetjes gaan picknicken en foto's trekken in het park en werd de suite naar de zaal gebracht. Toen wij daar aankwamen, hadden we even tijd om uit te rusten en dan begonnen de eerste mensen toe te komen. Mijn papa hield iedereen tegen om zijn duimafdruk te zetten op ons gastendoek en het moet gezegd: ons gastendoek is erg mooi geworden.

Dan zijn we begonnen aan cocktails en een walking dinner en het heeft gesmaakt. Kort daarna kwamen de dessertgasten toe en toen iedereen zijn suikerspiegel weer op of over peil was, zijn we begonnen aan een schitterend dansfeest. De dansvloer is verre van leeg geweest en om half vijf hebben we gevraagd aan de DJ om er een eind aan te breien.

Moe maar voldaan, trokken we naar huis met de kids, om daar een set goudvissen in ons bad te vinden :-)

Maar na al dat lezen, zullen jullie best wel wat foto's willen zien:
http://joshuadhondt.be/blog/iris-gregory/

Een overzichtje van de 'leveranciers':
* visagie: G Nails & Beauty in Schoten - Greetje heeft dat prachtig gedaan
* bloemen: Tulip in Schoten- pioenen, rozen, en groene cymbidiums in mijn boeket, de corsages, de kerk, de feestzaal ... en dit allemaal voor een bijzonder aangename prijs
* feestzaal: The Mansion of Dragons in Brasschaat - een mooie locatie waar alles kan! Hugues staat er open voor al je suggesties én hij heeft oog voor detail. Zo vroeg hij zelf waar ik mijn boeket bestelde, zodat de bloemen van de zaal zouden matchen.
* jurk: MIJN MAMA - zij maakte mijn jurk, alle outfits van de bruidskindjes en die van haarzelf en mijn zus
* vervoer: Glamour Lounge
* live muziek en zang: Wysiwyg Wedding Singers - zij bezorgden ons letterlijk kippenvel met hun vertolkingen van Viva La Vida van Coldplay, I follow rivers van Triggerfinger, Use Somebody van Laura Jansen, They stood up for love van Live, Ik hou van u van Noordkaap, Can't get enough of your love van Das Pop.


iris
30-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1904


iris
30-6-2012
 Meld misbruik30-7-2012 21:04:39

Oeps, nu vergeet ik toch nog een zeer belangrijke leverancier: Joshua Dhond't Photograpy



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik30-7-2012 21:05:16

Amai seg, zo mooi! En je jurk, prachtig gemaakt door je moeder! Alles klopte! Heel mooi... Proficiat.



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik30-7-2012 21:22:34

Prachtige foto's - een dikke chapeau voor je mama - proficiat!



Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik30-7-2012 21:38:07

Had al een voorproefje gezien op de Facebookpagina van Joshua, en nu ik alle foto's zie kan ik alleen maar beamen wat ik al had vermoed: supermooie foto's! Chapeau voor de mama, die heeft dat prima gedaan! Je zag er heel mooi uit! Dikke proficiat!



cindy
22-9-2012
 Meld misbruik30-7-2012 22:07:31

Zeer mooie foto's, je mama heeft wel talent ! Ik vond je schoentjes ook wel mooi, nog een dikke proficiat !!!



Thalia
10-8-2013
 Meld misbruik30-7-2012 22:18:54

Hey Iris,

Dikke proficiat!Het zijn hele mooie foto's en jullie zagen er stralend uit!
Ik dacht al wel dat ik jullie herkende,ik wist het direct toen ik Mona zag.
Ge vraagt u nu wss af,wie is dat?Ik ben de mama van Xylian en Anaé :-)

Groetjes



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik31-7-2012 9:09:48

Hoi Iris,

Wauw...dat heeft je mama prachtig gedaan!
Je stond echt mooi met je kleedje en heel mooie schoenen ook!!
Je kapsel was ook heel mooi met de bloem in je haren!
Dikke proficiat!

groetjes



iris
30-6-2012
 Meld misbruik31-7-2012 19:45:55

Hey Thalia,
ik had je herkend hoor! Alvast proficiat voor volgend jaar.
Bedankt dames,
Iris



Silke
6-10-2012
 Meld misbruik1-8-2012 17:00:18

Wauw, leuk!
Toffe jurk! Alle kleedjes mooi, super van je mama!
Jullie zijn een leuk koppel!
Proficiat!
Geniet van de witte bruidsweken!



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik3-8-2012 17:44:33

Proficiat!
Hele mooie foto's en een dikke proficiat voor je mama. Heel mooi kleedje!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info