Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Snoepjes uit MAKRO ?

  30-7-2012 19:36:06
Hallo,
Als aandenken en voor de tafelschikking zou ik zakjes willen vullen met snoepjes..

Ik heb in totaal +/- 12 kg snoep nodig dat ik heb uitgerekend.

Komen jullie soms bij makro?? Hebben ze daar snoepjes in grootverpakking (per kilo ofzoo,??)

Ik heb volgende soorten nodig:

* Kersen - aardbeien - smurfen - hartjes - kikkers - colaflesjes - beertjes.

Weten jullie hoeveel ze daar kosten?? Ik vind het niet terug op hun site.

Of weten jullie waar ik ergens snoep kan kopen aan een voordelige prijs??

Groetjes,

Caroline

Caroline
18-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1797


Kelly
11-8-2012
 Meld misbruik30-7-2012 19:42:45

Hey,

ze hebben bij macro idd grote verpakkingen snoep.
Zowel in zakken als in dozen.
Maar weet het gewicht niet juist.
Laatst heb ik er een doos van die zure slingers gekocht.
Zo die dozen die je vaak in snoepwinkeltjes ziet. Die koste 8 of 9 euro.
Ik denk dat ik de meeste van de snoepjes die je zoekt daar wel gezien heb, behalve de hartjes denk ik niet gezien te hebben. Maar ben niet zeker.

Wij hebben suikerhartjes met van die woordjes op en van die rode hartjes met poedersuiker op. Ik heb deze aan het snoepkraam op de markt gekocht.
Ik betaalde er 14 euro voor 2.5kg.

Groetjes



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik30-7-2012 23:30:19

Heyhey,

Wij hebben onze snoepjes ook van Makro.

Ze hebben daar inderdaad bulkverpakkingen tot 3kg geloof ik. Ik vind ze persoonlijk wel redelijk duur, zo betaal je heel snel 15 tot 25 eur voor 3kg haribo's (verschillende soorten). Wij wouden eerst graag frutella's kopen maar toen bleek dat deze 21 eur per 3kg kostten, hebben wij gekozen voor gewone fruitbolletjes in doorzichtige plastiekjes aan 8 eur per 3 kg :-).

Wel een tip: wij hadden gerekend dat we 11kg nodig hadden. We hebben dit weekend 6kg gekocht (2 zakken) en alle doosjes en potjes zijn gevuld en we hebben nog een halve zak over :-). Indien je dus bvb snoepjes in een papiertje kiest, hou er dan rekening mee dat je er veel minder nodig hebt omdat ze veel meer plaats innemen in je doosje.

Groetjes!

Evelien




Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik31-7-2012 13:34:55

Ik weet niet van waar je bent maar bij Dientjes in Brugge centrum verkopen ze veel verschillende soorten snoep aan 9 EUR per kg.



Ellemieke

 Meld misbruik31-7-2012 21:22:44

Wie niet ver van de Franse grens woont: eens gaan kijken in de Franse Carrefour?



Caroline
18-8-2012
 Meld misbruik31-7-2012 22:03:37

Hej,
Ik ben zelf van Heist-op-den-berg (tussen Mechelen en antwerpen).

Ik moet zowiezo de verschillende soorten snoepjes hebben, zal nog eens rondkijken.

Toch bedank voor jullie tips !

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...