Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Morgen is het de dag! Wie nog?

  8-9-2006 7:47:13
Ja morgenis het de dag en ik heb nog zoveel te doen, poetsen vooral!!!en ik heb niemand om me te helpen dat is minder he! mijn ma woont 220 km van mij af! ik ga er maar eens aan beginnen zeker! Met een bad!

Sofie
9-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 907


Marjolijn
9-9-2006
 Meld misbruik8-9-2006 8:15:33

Goedemorgen,

toch nog al iemand die al op is en morgen trouwt ;-)
Ik dacht vandaag eens wat iets langer te slapen maar het lukt niet. Ik denk niet dat het van de zenuwen is maar ik zit de hele tijd te denken aan wat ik zeker niet mag vergeten.

Het poetsen is bij mij ongeveer gebeurd. Enkel de keuken nog. Ik heb dat gisteren van 's morgens vroeg tot 's avonds gedaan: alles grondig gepoetst en ramen gewassen.

Vandaag staat er iets minder op het programma: de keuken nog poetsen, alles klaarleggen om mee te nemen (we gaan ieder apart bij onze ouders slapen en die wonen ook 100km hiervandaan), nog wat in de zaal klaarzetten, mijn mama vieren want die is op onze trouwdag jarig maar we gaan haar alvast vandaag vieren.

Alvast heel veel plezier en succes voor morgen!

groetjes,

marjolijn



cindy
9-9-2006
 Meld misbruik8-9-2006 9:26:52

hoi sofie
ik ben ook al vroeg wakker, kuisen heb ik gisterenavond gedaan, maar we moeten wel nog een paar dingen doen zoals de rode loper gaan halen voor aan ons huisje , buxussen versieren met lintjes, kostuums gaan halen, enz...
ik was zeer rustig de laatste dagen maar nu klopt mijn hartje toch wel wat vlugger
veel succes morgen
groetjes cindy
09/09/2006



Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik8-9-2006 9:43:51

poetsen??? dan veronderstel ik toch dat het volk tot bij u komt?

ik ben vanbij ons moeder vertrokken, dus in ons huisje was er niets te doen. heb me dus ook niet bezig gehouden met te kuisen... dat was voor na de reis :-)))

och . het zal allemaal wel loslopen en je zal er fantastisch weer bij hebben!! niet teveel stressen .. het komt allemaal wel inorde!

groetjes
Mieke
13/05/06



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik8-9-2006 10:20:59

Hey,

Wij zijn nu een weekje getrouwd, maar ik herken je verhaal. Wij wilden de laatste dag lekker rustig doorbrengen, maar er zijn nog zoveel kleine dingetjes te doen, dat dat niet is gelukt. Probeer je toch nog een beetje te ontspannen, want morgen zal je waarschijnlijk veel emoties moeten doorstaan.

Veel succes ermee en ik zal duimen voor mooi weer, maar dat ziet er alvast goed uit!

Lieve



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik8-9-2006 11:16:23

Hey hey

Heb exact 5 min om nog eventjes opt forum te komen kijken. Morgen de grote dag en nog vele kleine dingetjes te doen. MIjn ouders hebben hun eigen dingen nog te doen thuis, want daar gaat de receptie door. Ik moet vooral alles klaarzetten en de valiezen pakken, maar dat duurt langer dan ge denkt hé. We moeten ook nog onze ticketten afhalen int reisbureau

Ik heb al een week niet gekuist, en het kan me eerlijk gezegd niet echt schelen, zolang de rest mar in orde is. Heb gewoon frisse lakens opt bed gelegd want vanavond blijft men getuige slapen.

Zo, tijd is op ik ga deraan beginnen zal vanavond misschien nog een berichtje posten.

Groetjes

Vicky
09.09.06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...