Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 25 dagen en veel te doen

  30-7-2012 13:01:27
hey

wij hebben nog 25 dagen om alles klaar te krijgen. Ik ben nog maar bevallen op 26/05/2012 van ons zoontje en nu loopt alles van de trouw achter en moeten we ons haasten.
Deze week moeten we nog:
onze cd afwerken van onze openingsdans en dan oefenen omdat we iets origineels gaan doen.
onze naamkaartjes verder schrijven
bedankingskaartjes en menukaarten afhalen bij drukker
onze bedankingen aan onze bruidsuiker hangen
onze dj afhandelen
onze limousine route bespreken met de autofirma
ons vervoer regelen voor
mensen die iets willen drinken en toch veilig willen thuis geraken verder plannen
onze definitieve gastenlijst afwerken en de tafelschikking
de fotograaf onze planning geven en kijken of de uren voor foto's te nemen oke zijn
mijn nagels ontwerp laten kiezen
mijn schoenen en corset gaan kopen

de week nadien
mijn trouwkleed en zijn trouwkostuum de laatste keer op maat zetten en mee nemen naar huis
onze bloemen afhalen
mijn haar kleuren en 1ste maal laten opsteken en mijn make-up al eens doen
naar de zaal gaan en alles afgeven en nog de laatste keer bespreken
onze openingsdans nog eens inoefenen
onze gelofte schrijven
mijn cadeautje voor men ventje laten inbundelen


de laatste week
mijn zoontje zijn kleertje passen en bijwerken als het nog te groot is (zelf gemaakt normaal voor doop)
mijn nagels definitief laten doen

en hopen dat alles nog goed geregeld is en dan onze trouw

pffff soms heb ik mijn twijfels of we niet beter langer hadden gewacht met de trouw maar we zien elkaar graag en dan moet het allemaal maar goed komen.

Wie heeft dat nog meegemaakt dat er nog teveel te doen is voor jullie trouw en wat doen jullie dan?



Saskia
25-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1224


Karen
18-8-2012
 Meld misbruik30-7-2012 17:21:49

jujh... ben blij te horen dat er nog mensen zijn die op het laatste moment veel moeten doen :-) Gene stress komt wel goed. Ik werk zelfs nog fulltime tot de dag voor de trouw ;-)



Cindy
25-8-2012
 Meld misbruik31-7-2012 15:04:45

Hoihoi, wij trouwn ook op 25/8 en moeten ook nog een heleboel regelen hoor...alleen maak ik me niet zo snel nerveus meer.Mijn 'nerveuze' periode is reeds gepasseerd ;-)
Wij zijn thuis ook nog bezig met de afwerking van een verbouwing(begonnen in maart 2011) en daar zijn we bijna klaar mee...mijn gedachten gaan momenteel meer daar naar uit dan naar de trouw.
Wat moeten wij nog doen:
- de DJ moet nog langskomen(is buurjongen) om de laatste details te bespreken.
- 16 aug heb ik mijn laatste pas,als het goed is neem ik het mee,is het niet goed dan haalt mijn beste vriendin het op op 24/8 en neemt het 25/8 mee als ze 's morgens naar ons thuis komt.
-kledij kindjes nog gaan afhalen op 11/8,die zijn een beetje ingekort.
-onze ringen nog gaan halen,vanaf 17/8 is hij terug uit vakantie.
-vanavond laat ik mijn nagels al doen,de avond voor de trouw opnieuw.
-de bedankingen gaan kopen en kaartjes aanhangen
-bedankingen kopen voor getuigen,persoon die de viering doet(is een vriendin),onze kindjes,ouders
-gastenboek'kaders' verder afwerken.
-huwelijksvieringboekje bij de drukker binnen doen.
-paspop kopen voor mijn trouwkleed.
-...
Ge ziet,hier ook nog wel wat te doen,maar het zijn dingen die je snel kan regelen.
Geen stress meisje,het komt allemaal wel in orde!!
In ieder geval veeeeeeeeeeeeeel succes,plezier en liefde op 25 augustus hé!!
(en nu maar hopen op mooi weer...maar ook niet te heet zenne)
Ik kijk uit naar je verslag én foto's!!



Saskia
25-8-2012
 Meld misbruik1-8-2012 10:52:44

mercikes, stress nee zenne :p ben al blij da we zover zitten.

juist gisteren nen shock 'partybus werd afgelast" = daar ging ons tof idee om een partybus in te huren en iedereen veilig af te zetten en te gaan ophalen. maar me wa rond te bellen wouden ze het toch nog doen voor ons omdat we ale geluk de chauffeur goed kennen van de partybus en die heeft het voor ons geregeld. "blij en met dank aan de chauffeur"

planning ligt klaar voor partybus, naamkaartjes zijn gemaakt. bijna klaar met de definitieve gastenlijst.Wishing tree doet mijn schoonzus
volgende week achter schoenen, corset en tiara
vandaag komen ze met ontwerpen voor mijn nagels :)

alles begint op wieltjes te lopen :) we zien wel op de dag zelf zolang wij er maar van genieten, loopt er iets in de honderd dan foert wij genieten :)

aan cindy :) veel plezier ook op jullie dag en hopelijk idd zonnetje anders moeten we nog een binnenlocatie zoeken pfff lol

verslag en foto's komen zeker :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...