Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

28-07-2012 Verslag en foto's

  30-7-2012 11:47:49
Hallo allemaal,

Het begon allemaal al wat te spannen de dag voor de trouw. Ik moest samen met mijn neef ons zaaltje nog gaan decoreren voor 's middags, naar de kapper, echt de voeten van onder mijn 'gat' lopen zoals ze hier zeggen.
Nadat ik 2u onder de droger gezeten had, gezellig met papa gegeten had trok ik met mijn valies naar papa zijn overgeburen.
Daar wachtte mij een leuke ladies night met mijn langste vriendin en haar moeder.
Toen al heel wat traantjes gelaten samen...

Na een bijna slapeloze nacht ging mijn wekker af om 6u30.
Snel mijn pakje van 'bride' aangetrokken, nog eventjes naar de overkant papa gaan knuffelen en dan richting kapper.
Al mijn proefkapsels waren geslaagd, maar toch was het niet 'af'. Dat had ze duidelijk voor het echte moment gespaard, het was prachtig.
Eens bij papa thuis kwam de visagiste snel.
Heidi Fonteyn heeft mij prachtig opgemaakt, gewoon zalig!

Mss nog even vermelden dat we de hele dag bijgestaan werden door Faire?!Oui!Weddingplanning, een team van 3 mensen die dag. De Weddingplanner was toen al bij papa om alles in goede banen te leiden en papa wat te kalmeren wanneer nodig.

Al snel kwamen de eerste gasten bij papa toe! Ik werd heel liefdevol en vol perfectionisme in mijn kleed gehesen door mijn bruidsmeid, mijn nicht. Ze heeft haar taak super gedaan, van dan al. Intussen was mijn schoonmoeder zich aan het klaarmaken om voor mij de trap af te gaan.
De zenuwen begonnen te komen ...
Toen was het 1ste moment van de dag aangebroken. De trap afgaan bij papa ! Vol emotie stapte ik naar beneden en zag ik hoe mijn beste vriendinnen er ook al waren. 1 blik was genoeg om ons alle 3 in tranen te doen uitbarsten.
Mijn o zo stoere oudere broer vloog me meteen in de armen, vol tranen en emotie, alsook mijn papa en neef.

Na de 1ste emoties was het uitkijken naar de trouwauto. Alle mensen gingen naar buiten want Joeri was aangekomen. Vol spanning moest ik op het belsignaal wachten, maar toen kwam het moment snel dat ik naar beneden mocht stappen om hem te kussen voor het eerst die dag. Het was een heel emotioneel moment voor ons en de mensen rondom ons.

Daarna stond het gemeentehuis op het programma. Bij onze aankomst zag ik al wat mensen staan, maar werd dan snel aangenaam verrast. Een jeugdvriend die nu in het binnenland woont, en maar s avonds zou komen kwam er aan gelopen. Ik vloog in zijn armen...
De burgemeester was 20 minuten te laat, maar daar heb ik mij helemaal niet in gestoord. Er was verrassend veel volk afgekomen.Heel fijn!

Tussen het gemeentehuis en de kerk zijn we naar een zaaltje getrokken waar we zelf een lunch/receptie ingericht hadden. Mijn broer had al het eten en de hapjes klaar gemaakt, het was perfect!
Daar was het wel wat stressy, omdat de tijdspanne zo klein was moest ik constant heen en weer hollen tussen de groepjes om foto's te laten nemen van de fotograaf. Daar heb ik op een gegeven moment het minst genoten.

Ik had nog maar weinig zenuwen of stress gevoeld, maar toen we naar de kerk reden begon mijn buik toch wat te kriebelen. Bij onze aankomst zagen we al héél wat mensen staan aan de kerk.
Ook mijn moeder, die niet uitgenodigd werd (zie eerdere verhalen) stond daar. Ik besloot er niet te veel aan te denken. Ik zag al kindjes van de klas toekomen, maar wij moesten blijven zitten.
Toen de suite gevormd was, mocht Joeri uitstappen, maar ik mocht pas uitstappen en bij mijn papa gaan staan als iedereen binnen was. Dat waren lange minuten!
Maar toen kreeg ik het teken... Ik mocht mijn papa gaan vergezellen.
Op de live gezongen tonen van 'You give me something' van James Morrisson wandelden we de kerk binnen. De tranen liepen alweer over mijn wangen, het was zo prachtig gezongen, 'ons' liedje, de blikken op ons, ...
Nog maar net bekomen van de intrede mocht mijn broer vooraan de verwelkomming doen. Mijn o zo stoere broer heeft ieder doen grijpen naar een zakdoek. Stuk voor stuk werd men aangegrepen door zijn mooie tekst. Ook hij had een grote krop in de keel.
Mijn bruidsmeisje, mijn 1 jaar oudere nicht, heeft een eigen tekst geschreven als bezinning. Ze vertelde heel lief en oprecht over wat wij voor haar betekenen, het was een prachtige tekst!
Heel de viering was supermooi en ook ons dankwoordje bleek heel aangrijpend te zijn. (Ook hier bij mij weer enkele traantjes). Ook de pastoor was super, met humor zelfs. Hij bracht zelf aan hoe we alleen konden lezen op facebook dat ik niet goed geslapen had...

Bij onze uittrede stonden enkele kindjes uit mijn klas klaar, werden we op rijst, rozeblaadjes en bellen getrakteerd!

Om wat ruimte hier te sparen zal ik meteen verder springen naar ons avondfeest. Na de lekkere receptie, voorgerecht en hoofdgerecht werden we gevraagd plaats te nemen dicht bij de Dj-tafel. Iemand wou ons verrassen... 2 van mijn beste vriendinnen hadden een prachtige tekst met bijhorende foto's voorbereid. Hierin ook prachtige, grappige, lieve anekdotes. Iedereen was ferm onder de indruk.
Toen volgenden de gebruikelijke spelletjes en onze dankwoordjes. Wederom heel emotioneel...
Het dessertbuffet was prachtig, ook de ijstaart was super. Hier was er echter één spijtige zaak... Joeri zijn naam was fout geschreven!

Onze openingsdans was een heel raar moment. Enerzijds genoten we met volle teugen van elkaar. Maar anderzijds was het toch stressy dat iedereen zo zat te kijken! :)
Na de vermenigvuldigingsdans brak weer een kippenvelmoment aan! :)
We hadden op voorhand per mail, per facebook, ... aan iedereen gevraagd om een bepaald dansje in te studeren, zodat we dat allen samen konden dansen om het feest in te zetten! We hoopten natuurlijk dat iedereen dit zou willen doen, maar hadden nooit verwacht met zoveel enthousiasten het te kunnen doen.

Het feest was héél fijn, veel ambiance, veel enthousiasme tot in de vroege uurtjes...

Ik zou graag nog enkelen bedanken!
- Mijn kapster/nicht Hilde van Salon Nordic Koksijde
- Visagiste Heidi Fonteyn
- Fotograaf Michel Coenen
- Mijn neef Gillian om zijn vuurdoop als huwelijksDJ zo goed te doorstaan
- Faire?!Oui!Weddingplanning (Doenja Maes)
-Feestzaal Salons ten Boogaerde
- ...

Foto's vind je op mijn facebook pagina onder volgende albums:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151079138889893.455145.519949892&type=3

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151079813779893.455237.519949892&type=3 (hier staan de kerkfoto's ook bij)

Zo, dit was mijn lang verslag vol foto's !
Eens we die van de fotograaf hebben post ik wel nog iets...

Veel liefs, een gelukkige vrouw!

Tiffanie
28-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2601


Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik30-7-2012 12:06:25

Oh, romantisch en emotioneel verslagje wel!
Super! Ik denk dat er bij ons ook menig traantje gaat vloeien bij de dames 's ochtends...:-)
Jullie hebben duidelijk genoten van jullie dagje!
Heel mooi kleedje!!

groetjes!



Bianca
14-9-2012
 Meld misbruik30-7-2012 12:37:03

Proficiat!! Leuke foto's!
Jullie zagen er stralend uit..



Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik30-7-2012 16:26:17

En ja de viering was emotioneel ;)!!

Blij dat ik komen kijken ben hoor Tiffanie :)!!!



Tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik30-7-2012 17:27:15

Ben blij dat je er was Debbie! x



debora
18-7-2014
 Meld misbruik30-7-2012 20:28:10

ooo, ik krijg gewoon kippevel van dit te lezen!
ZALIG, zo een herinneringen aan die dag



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik30-7-2012 21:17:06

Tiffanie, je hebt lang moeten wachten op jullie dag maar waw, het zag er prachtig uit. Mooi kleed en je kapsel ook! Dikke proficiat en 3 dikke zoenen !!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info