Terug naar overzicht
Ik denk niet dat het de gewoonte is dat de vader de dochter ook wegschenkt in de feestzaal. Bij ons was het zo: Normaal staan jullie (eerst jij, dan je partner, jouw moeder, jouw vader, de moeder van je partner en de vader van je partner) klaar om de gasten te ontvangen in de feestzaal en de nodige kussen en cadeau's in ontvangst te nemen. Iedereen krijgt een aperitief en nadien worden ze in groep naar de tafels geroepen voor het avondfeest. Toen zijn wij even apart gegaan tot iedereen op z'n plaats zat en toen mochten wij binnenkomen op luid applaus en een intredelied.Veel succes!
Hey,in Gent is het zo dat er een ceremoniemeester van het stadhuis de gasten opvangt. Bij ons heeft mijn vader mij naar voor gebracht, gevolgd door Michael en zijn moeder. Daarna de rest van de ouders en de getuigen.Groetjes,Lieve
Hey,Wij trouwen ook enkel voor de wet, maar hebben toch een ceremoniemeester aangesproken. Hij begeleid ons van onze woning tot dat wij zeggen dat het genoeg is geweest. Waarschijnlijk gaat hij blijven tot alle gasten aan tafel zitten.Wij zijn blij dat we deze blissing genomen hebben omdat je niet aan alles kan denken. Hij denkt ook voor ons en regelt heel veel.Groetjes
Hallo Kelly,Wijzelf trouwen ook enkel voor de wet. Heb al dikwijls getwijfeld wat te doen, een ceremoniemeester vragen al dan niet. Ik ben er ook meer voor; Ik denk ook dat jezelf mee op je gemak zal zijn. Ben blij te horen dat er nog mensen zijn die enkel voor de wet trouwen en toch ook een ceremoniemeester vragen.Groetjes,Mieke