Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

28/07/2012 was onze mooiste dag

  29-7-2012 21:50:43
Gisteren was onze trouwdag. Een dag om nooit meer te vergeten! Alles verliep zoals we het hadden gehoopt.
Prachtig weer, al onze vrienden en familie erbij, een fantastische zaal en een super DJ!
Geen lang verslag van mij, enkel enkele aanprijzingen!:

- Freddy Van de Cauter, onze videograaf: een man die zijn werk graag en goed doet! Hij weet echt enorm goed waar hij mee bezig is. Erg aangenaam in omgang, ik voelde me direct op mijn gemak. Voor sommige mensen misschien wel wat te veel van het goede...

- Cermo Turnhout: Goede service vanaf het moment dat we gingen kiezen, elke pas, en ook elke aanpassing die ik daarna nog wilde.

- feestzaal La Grange, Massenhoven: in één woord: WAAUW! Wat een service! Wij hadden een diner met 110 gasten. De bediening was super, het personeel heel vriendelijk, eten lekker en absoluut genoeg, netjes verzorgd,... Iedereen was vol lof!

- DJ Marcel, hoort bij de feestzaal: Perfect! De dansvloer was geen enkel moment leeg. Hij maakte een goede mix voor jong en oud, en kwam steeds aan ons vragen of het paste als hij met de openingsdans, aflsuiting,... begon.

- London Ceremony bus: Onze Engelse bus was netjes, proper en perfect op tijd ter plaatse. Reed overal met ons naartoe.

- Balloonies, Grobbendonk: De ballonnen die we bestelden waar erg mooi, werden gratis geleverd. Toen we ze gingen kiezen blies de eigenares alle soorten blauw op zodat we vlot konden kiezen. Geen moeite te veel. (Je kan er ook leuke beertjes voor bruidskindjes of ringen bestellen).

Kortom: Ik kan niet bedenken dat niet goed was...

Alvast enkele foto's: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.3506151491840.2129206.1213359408&type=3

Pascaline
28-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1544


Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik29-7-2012 23:11:31

Hoi medebruidje :)
Toch zalig hé, gisteren! Leuk om nu op het forum de teller op te zien tellen :)
Jullie foto's zijn heel mooi, je had een prachtig kleed aan!
Geniet nog van de wittebroodsweken ;)



Laurence
30-6-2012
 Meld misbruik29-7-2012 23:13:19

Super kleedje é, had net hetzelfde :-)
Proficiat!



Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik30-7-2012 9:20:52

Proficiat!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik30-7-2012 21:18:32

Prachtig was je! Proficiat !!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info