Nu Online
Momenteel zijn er 103 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidjes van 18 augustus 2012 (en ook alle anderen hoor :-)))

  29-7-2012 14:09:19
Amai, nog 19 dagen op de teller. Ik kan nu al niet meer slapen s' nachts van de stress. Er spookt vanalles door mijn hoofd. Dingen die we nog moeten doen. Zo zijn de misboekjes nog niet klaar (tekst wel al), heeft het jongetje die voorloopt nog geen schoenen, ik heb nog geen bruidsboeket, tafelzetting, menukaarten en kaartjes voor de genodigende moeten we ook nog maken. We hebben nog een beetje tijd, maar ik dacht dat alles al ging klaar zijn. Ik weet dat ik niet mag stressen, maar het is sterker dan mezelf.

Veel succes nog bij de laatste voorbereidingen en vooral genietend uitkijken naar onze dag!!!

groetjes

Ann
18-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1182


sarah
18-8-2012
 Meld misbruik29-7-2012 14:54:09

Hey Ann, ik moet ook nog ontzettend veel doen, maar ik probeer het positief te bekijken: zo is mijn tijd goed gevuld die laatste 19 dagen ;) Succes nog!



Charlotte
18-8-2012
 Meld misbruik29-7-2012 21:44:14

We blijven ons bezighouden he :-) Iedereen vraagt zich af waar ik nog allemaal mee bezig ben, maar er zijn zoveel kleine dingen! Bijvoorbeeld nooit gedacht dat de menuhouders zo'n groot probleem zouden vormen! Ik merk wel dat de stress begint te dalen stilletjesaan en de nieuwsgierigheid begint toe te nemen...



Ann
18-8-2012
 Meld misbruik30-7-2012 10:07:38

We zijn nu ook aan het kijken voor de tafelindeling, hebben ook wat problemen met de houders voor het tafelnummer. Wat doen jullie? Ik ga wss naar de Ikea om fotokadertjes.



Nikita
17-8-2012
 Meld misbruik30-7-2012 10:54:21

Ik trouw de dag voor jullie en beetje hetzelfde scenario hier! Ik wou echt alles al af hebben aan het begin van augustus, maar dat is dus niet gelukt.
Het zijn wel kleine dingen hoor, maar echt zo van die dingetjes als 'dat mag ik niet vergeten' en 'dat moet ik nog doen' en 'dat moet ik ook nog vragen' ... Ook dingetjes die we pas kunnen doen op het laatste zoals de ballonnen, snoepjes voor de kindjes, bedankingskes bestellen wanneer we van iedereen antwoord hebben gehad.
Juist één ding dat me écht wel bezig houdt: die misboekjes zijn nog niet af AAAH !
Ik heb zelf een ontwerp gemaakt in Adobe en, al zeg ik hetzelf, het is echt mooi... Maar hier thuis krijgen we het niet op een deftige manier afgedrukt. We gaan er vanavond mee naar de drukker en hopelijk lukt het daar wel. Het zou echt een ramp zijn als ik opnieuw moet beginnen.
En ik lig ook wakker van de dingen die ik op de dag zelf niet mag vergeten zoals gerief om te overnachten (we blijven slapen in de suite van de feestzaal), gastenboek, geschenken getuigen en ouders, bedankingskes, geld voor de DJ en fotolocatie, ... Pfff ik krijg al weer stress als ik er op denk



Charlotte
18-8-2012
 Meld misbruik30-7-2012 13:36:01

Ann, ik had in de casa fotohouders gevonden (zo gewoon van die gleuven), maar daar hadden ze er niet genoeg meer van (en in andere casa-winkels ook niet). Overal naar zoiets gezocht, maar niet meer gevonden. Ik denk dat we zelf iets gaan laten maken: houtblokjes met gleuven in.
In de unikamp zijn ook wel mooie houdertjes voor naamkaartjes ed, maar die waren niet stevig genoeg voor onze papieren. Als het gewoon voor het tafelnummer is kan je ook van die knijpertjes op een blokje kopen als je begrijpt wat ik bedoel.



Karen
18-8-2012
 Meld misbruik30-7-2012 17:30:01

euh, hier nog zo'n rampgeval. :-) Wacht nog op een bestelling. Denk van mijn jongens gewoon in hun sandalen te laten gaan die ze nu dragen en mijn ventje gaat hem over het boekje bekommeren (heb eindelijk genoeg gejankt daarover:-) ) en alle andere dingen die ik nog moet doen. Oh en ik moet werken tot en met de vrijdagavond!



Ann
18-8-2012
 Meld misbruik30-7-2012 17:32:56

Dag Charlotte, we zouden de tafels indelen adhv foto's. In Ikea hebben ze fotokadertjes voor €1, die je er bovenaan moet inschuiven en die langs beide kanten transparant zijn. Vind ik iets mooier om op een tafel te plaatsen, zo zie je geen kartonnen achterkant. 1 nadeel, ze zijn wat aan de kleine kant. Wij gaan vrijdag eens gaan kijken, anders zetten we er 2 op 1 tafel.



Ann
18-8-2012
 Meld misbruik30-7-2012 17:33:38

Veel succes nog Karen, alles komt goed!!! :-)))


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...