Terug naar overzicht
hey, wij zijn 12 dagen geleden getrouwd. Onze intrede in de zaal was met de muziek van Mission impossible. Wij vonden het gewoon leuk voor wie de link kon maken als ze de melodie hoorden. (trouwens de mission impossibles slagen uiteindelijk altijd!) Mijn "man" heeft me binnen gedragen, wat ook direct veel ambiance geeft. Ons alternatief was de soundtrack van top gun. Veel succes ermeegroetjes
ik wou zelf absoluut de Bongo song niet want bijna iedereen neemt dit en ik vind het ook wel voorbijgestreefd... Wij doen lekker cliché en nemen de bruidsmars van Mendelssson - alle andere muziek (mis, openingsdans, ect) is niet traditioneel en vrij origineel dus vond ik het contrast wel leuk
Hoi, wij gaan ook de bruidmars van Mendelsson nemen bij het binnenkomen van de bruidsmars. We vinden allebei dat dat liedje op zo'n dag niet mag ontbreken maar voor de mis en onze openingsdans hebben we ook liever recentere liedjes die voor ons iets betekenen en daarmee dus deze oplossing. Ik denk wel dat het een leuk effect gaat geven als we de trap afkomen die naar de feestzaal leidt op de tonen van de Bruidsmars, krijg nu al kippenvel als ik eraan denk...groetjes, ilse
Wij nemen 'Love' van Praga Khan, de eerste minuut daarvan is wel leuk