Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hof ten Damme in Kallo ?

  7-9-2006 14:46:41
hoi hoi

Hier ben ik nog even, vroeg me af of er onder jullie mensen ervaring hebben met Hof ten Damme in Kallo ?

Zowel positief als negatief :-)

Groetjes en bedankt !

Lien

Lien
26-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1771


Valerie
25-8-2007
 Meld misbruik7-9-2006 15:51:12

Hoi,
Ik ben er ooit eens naar een trouwfeest geweest en vond het er heel goed, en zeker ook een mooie locatie.
Wel een beetje een stijve bedoening, maar wel klassevol.
Het hangt er vanaf wat je wilt é.
Groetjes



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik7-9-2006 16:18:54

dag Lien

Vier jaar geleden zijn wij daar naar een personeelsfeest geweest en dat was de max, heel schone locatie, zeer lekker eten en goede bediening! Een droomkader ! We zeiden toen direct: als we trouwen gaan we zeker daar eens horen. Vorige week zijn we daar dus gaan zien, maar..amaai, t was duur. Ze hebben geen forfaitprijzen, receptie is drank per fles te verrekenen ook aan tafel, er is wel een forfait voor het dansfeest. Een fles schuimwijn kost +/- 18 euro en zij rekenen 2 glaasjes pp voor de receptie maar dat vind ik toch wat weinig voor ons familie. Ook de garçons moet je per stuk en per uur betalen.....Als je wil kan ik je nog meer info doorgeven, ik heb hun brochure. Maar ja, ik denk als je hun prijzen met de duurdere kasteels vergelijkt dat ongeveer t zelfde van prijs zal zijn. Wij kwamen aan 90 euro pp. Groetjes
Christel



Greet
2-6-2007
 Meld misbruik7-9-2006 16:52:30

Ik moet hier toch even op reageren hoor. (Christel, het volgende is zeker niet slecht bedoeld).

Wij zijn ook bij Hof Ten Damme gaan kijken. Het klopt dat ze niet met forfait prijzen werken en dat maakt het vergelijken een beetje moeilijk. Maar wij zijn er echt in gevlogen en hebben zowaar een vergelijkende studie gemaakt in Excell.

Wat blijkt Hof Ten Damme is zeker niet duurder dan andere zalen zoals Hof Van Reyen en Hof Van Nazareth. Dat komt omdat je bij die forfait prijzen goed moet opletten, die gelden maar tot een bepaald uur en van dan af moet je per uur bijbetalen.

Ze geven wel een richtlijn die je kan gebruiken om toch een beetje te kunnen vergelijken met zalen die met een forfait werken, nl. een halve fles (chapagne of schuimwijn) per persoon rekenen voor de receptie. (niets bijtellen voor fruitsap, wnat dat compenseert elkaar) en dan tellen ze ook 1/3 wit pp. en 1/3 pp. rood voor bij het eten.

Het hangt er natuurlijk ook allemaal van af wat je wilt. Een kennis van ons heeft daar haar trouwfeest gegeven en mijn partner was daar aanwezig. We weten dus uit eerste hand dat alles er prima verzorgt is!

Ik hoop dat dit je een beetje verder helpt.

Greet
02/06/07



Tine
1-8-2007
 Meld misbruik7-9-2006 20:08:03

Hoi,

Wij trouwen op 5 mei in Hof ten Damme. Wij hebben vergeleken met onder meer Coninxdonck en De lozen boer. Wij kwamen uit op ongeveer 95 euro per persoon, zowel in Lozen Boer en Hof ten Damme. Ik had er meteen een zeer goed gevoel bij. Ik hoor ook niks dan positieve commentaar over het eten en de locatie... en eerlijk, daar wil ik me echt geen zorgen over maken op de grote dag! Mijn ouders betalen ook liever 5 euro meer voor zeer goed eten dan aan een matige diner. Het is allemaal afwegen he!

Ze zijn nu wel bijna volledig bezet tot oktober.



Lien
26-5-2006
 Meld misbruik8-9-2006 14:31:34

Hey

Bedajkt voor jullie antwoordjes allemaal !

xxx



Pietje
7-7-2005
 Meld misbruik12-9-2006 11:24:05

Wij zijn getrouwd in Hof ten Damme en ik kan alleen maar positieve dingen zeggen.
Het eten is overheerlijk, neem zéker het dessertenbuffet. De bediening is super. De huis-DJ is ook heel erg goed. We kregen hierover de hele avond positieve reacties van de genodigden. Ze vroegen waar we die kerel in godsnaam gevonden hadden. Ja het is iets duurder maar elke cent waard! Wij hadden voorgerecht, hoofdgerecht en dessertenbuffet + drankenforfait want kwam op +/ 100 €/pp. Wat ik ook een belangrijk punt vond was de correctheid van Hof ten Damme. Op voorhand maakten zij een richtprijs (ze rekenen inderdaad een bepaalde hoeveelheid wijn pp) en deze klopte volledig met de factuur. Op www.bruidboeket.be enkele foto's van oa het dessertenbuffet. Dus Lien, zeker een afspraak maken om eens te gaan kijken!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info