Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Diverse trouwartikelen te koop

28-7-2012 10:44:18
Ik verkoop allerlei trouwspullen van decoratie tot trouwkleed.
Voor een overzicht zie onderstaande link: http://nl.kapaza.be/li?ca=4_s&id=2620401&w=3
Wie meer foto's wenst kan altijd haar emailadres doorgeven
Prijzen zijn eventueel bespreekbaar.
Ik ben van regio Maaseik (Limburg)

groetjes

chrissy
12-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 964

Fien
8-12-2012
 Meld misbruik28-7-2012 10:47:46

Hallo, die witte loper, uit welke materie is die? Stof of zo'n papier?
Groetjes

chrissy
12-5-2013
 Meld misbruik28-7-2012 10:55:26

Hallo,

De witte loper is niet van stof maar ook niet van papier :-)
Het is wel dun materiaal en niet echt geschikt voor buiten, wel voor in de kerk.
We hebben de witte loper eerst uit ons raam gehangen (2 de verdiep) zodat de tekst "2 shall become one" zichtbaar was. Dit was een zeer mooie versiering van het huis. (foto's kunnen ventueel doorgestuurd worden) Hierna hebben we het in de kerk gebruikt en hebben de bruidskindjes hier rode roosjes op gegooid. (was ook zeer mooi)
De rode loper die we te koop hebben staan is wel van stof.

Groetjes

Fien
8-12-2012
 Meld misbruik28-7-2012 21:22:11

Hallo,

die witte loper kan waarschijnlijk niet verstuurd worden? Wij zijn namelijk van west-vlaanderen (izegem).

Katrien
11-5-2013
 Meld misbruik9-9-2012 23:15:42

Is die witte loper er nog?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...