Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dringen hulp nodig

  7-9-2006 13:18:25
Binnen 16 dagen is het onze grote dag. We hadden voorzien om ipv een receptie een tuinfeest te doen en dit zelf te organiseren. Nu 16 dagen voor de trouw komen we tot het besluit dat het niet haalbaar is om het zelf te doen en zijn we dus dringend op zoek naar een traiteur in de omgeving van Wetteren, Gent, Aalst , Dendermonde.

Dank bij voorbaat.
Nath

P.s. Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen want ik kan niet meer slapen door de stress voor het tuinfeest.

Nathalie
23-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 899


Christel
30-6-2007
 Meld misbruik7-9-2006 13:37:45

dag Nathalie

Amaai seg, dat zal wel zijn dat je stress hebt ! Wij trouwen op 16/06/2007 in Hof ten Bosse in Heusden en volgens mij doen zij ook recepties aan huis. Misschien moet je hen eens bellen? www.hoftenbosse.be
Veel succes toegewenst en dat komt allemaal goed hoor! Groetjes Christel



inge
20-10-2007
 Meld misbruik7-9-2006 15:14:40

Probeer anders eens bij www.kokencatering.be
Ze zijn van Tielt maar doen ook recepties en buffetten aan huis. Heel lekker allemaal en zeer vriendelijk meisje. Het gsm-nummer is 0476/999.707


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...