Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verkeerde uitnodigingen

  27-7-2012 0:04:11
Het begint mij allemaal een beetje teveel te worden... Alle mogelijke doem scenario's achtervolgen me al een paar dagen ( lees nachten), al wat kan mislopen lig ik dan in mijn bed te bedenken.. Ik word er echt kriebelig van, zijn dit de eerste verschijnselen van bridezilla? Het koud zweet brak me daarnet weer uit als ik me begin af te vragen of ik wel de juiste uitnodiging naar de juist personen heb verstuurd.. Ik heb alles wel goed nagekeken, maar missen is menselijk hee ...

penny
7-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1180


sarah
18-8-2012
 Meld misbruik27-7-2012 7:01:05

Hey Penny, ik denk dat we dit allemaal wel meemaken. Ik ben al eens wakker geschoten 's nachts omdat ik gedroomd had dat het de dag voor de trouw was en ik mij plots realiseerde dat ik de uitnodigingen was vergeten op te sturen. Alles komt wel in orde! Probeer te genieten van de voorbereidingen en vooral van je dag die wel dicht bij begint te komen ;) Groetjes



maika
3-8-2012
 Meld misbruik27-7-2012 9:52:09

Hej hej, ik denk dat het normaal is om te panikeren. We doen zoveel werk aan al onze voorbereidingen en dan hoop je natuurlijk dat alles in orde is hé. Ik had vroeger ook vaak nachtmerries over alles die kon mislopen. Twee weken geleden ook twee nachten liggen piekeren... Voor de moment slaap ik weer goed en hopelijk blijft dit zo want mijn buik kriebelt enorm hihi



Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik27-7-2012 12:37:05

Ik heb dezelfde droom gehad als Sarah :-) ik was ook vergeten om een jurk te kopen en t was al vijf uur in mijn droom en de winkels waren maar open tot zes en de trouw was om zeven (mijn dromen zijn ûber gedetailleerd). Ik heb ook ooit gedroomd dat ik in de kerk was en mijn boeket bestond uit één bloem. Ach ja t zal wel normaal zijn zeker :-) t ga allemaal dik in orde komen! you'll see!



Nikita
17-8-2012
 Meld misbruik27-7-2012 15:32:32

Iedereen die zijn trouw dichterbij ziet komen, maakt dit mee denk ik! Ik heb al gedroomd dat onze trouw er plots was, ik en mijn ventje stonden voor de kerk (in gewone kleren) en ik was nog steeds in mijn misboekje aan het schrijven en aanpassingen aan het doen Mijn ventje zei steeds 'ale zijde nu nog niet klaar met dat boekske, we moeten naar binnen gaan!' en toen zei ik plots 'he ma tis toch nog 3weken voor we trouwen, waarom moeten wij al naar binnen?' en ventje zei 'tja de pastoor zal de datum vervroegd hebben zeker'. Hahaha!



penny
7-9-2012
 Meld misbruik28-7-2012 19:21:48

Ale, ik ben dus niet alleen... Kleine troost;-) volgende week vertrekken mijn jongens op scoutskamp en dan ga ik ervan profiteren om zoveel mogelijk van die laatste details die nog gedaan moeten worden onder handen te nemen.. Nu ze thuis zijn kan ik daar maar moeilijk mijn hoofd bij houden. Misschien als alles in orde zal zijn dat ik wat meer rust vind..


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...