Nu Online
Momenteel zijn er 371 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekjes en geloften

26-7-2012 20:52:59
help inspiratieloos wie helpt voor ik total insaine word.
hoe speelt iedereen dit hier allemaal klaar

mvg kelly

kelly
14-12-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1118

deddy
15-9-2012
 Meld misbruik27-7-2012 10:23:47

Leg een thema vast voor de viering en zoek teksten die hierin passen.
Daarbij kom je onderweg ook teksten die je mooi vindt, maar er niet echt in passen. Hou deze bij voor reserve. En stilletjes aan komt er vorm in het misboekje!

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik27-7-2012 14:59:25

ik heb ook al een kladboekje gemaakt met teksten die ik mooi vind ( veel vind je hier of op internet, vele parochie's hebben voorbeeldteksten)
persoonlijk vind ik het een fantastisch leuke bezigheid!!!!
Heb je al een schema van hoe het er ongeveer moet uitzien? (dit kan je voorganger bezorgen) zo kom je wel een eind op weg...Succes in elk geval x x x

kelly
14-12-2012
 Meld misbruik6-8-2012 14:21:22

vanavond eerste afspraak in de kerk ben benieuwd wat er zoal gezgd zal worden en wat ik moet doen. spannend!!! waaraan kan ik me verwachten?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...