Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mauritius ofPaphos

  6-9-2006 18:31:11
Hallo,

Zijn er mensen die ervaring hebben of mensen kennen die er ervaring mee hebben om in juli op huwelijksreis te gaan naar Mauritius of Paphos.
Ik hoorde dat het in Mauritius dan winter is en ik ben bang dat Paphos dan weer te warm zou zijn?
Iemand die mij advies kan geven???
Alvast bedankt!

Groeten
Vanessa en Miguel
14/07/2007

vanessa
14-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 790


Karen
22-12-2006
 Meld misbruik6-9-2006 20:22:07

Hallo,

Wij zijn in hotel the annabel in phpos geweest, is een super hotel en zeer lekker eten!
Cyprus is wel tamelijk duur en warm, maar dat maakt het wel leuk 's avonds voor romantische avonden!

Wij gaan in de kerstvakantie naar Mauritius en dan is het daar hoog seizoen, dus dat kan ik u daarna wel vertellen.

Cyprus vind ik zeker een aanrader, vriendelijk mensen, lekker eten, mooie hotels, ... Wij gaan zeker nog eens terug!

Groetjes,
Karen
22.12.2006



Nele
19-5-2007
 Meld misbruik7-9-2006 13:11:20

wij zijn ook al naar cyprus geweest, tegen paphos. Het is er warm in juli, maar dat valt wel mee omdat er altijd wel een zeebries is. Het hotel was St George (met jetair). We waren er echt zeer tevreden over, we hadden wel een appartement in het 2de deel van het hotel (hotel zelf was volboekt) dat was nog beter dan het eigenlijke hotel: veel meer ruimte op de kamer, een keuken en zitruimte erbij, het zwembad is apart en veel rustiger, het restaurant is ook veel kalmer. En je mag steeds naar het hotel zelf gaan voor alle faciliteiten of daar eens te gaan eten!
veel plezier

groetjes
Nele
19/05/07



vanessa
14-7-2007
 Meld misbruik7-9-2006 14:30:49

Bedankt voor jullie reacties!
Karen ik hoor zeker graag wat jullie van mauritius vinden, mijn emailadres: schoonbaertvanessa@hotmail.com

we zijn echt aan het twijfelen, beiden zijn zeker niet goedkoop maar we willen echt een onvergetelijke huwelijksreis.
Jij zal de beide kunnen vergelijken dus laat me zeker iets weten!

Groeten,
Vanessa en Miguel
14/07/2007



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik7-9-2006 21:59:25

Hey Karen,

Kan je mij ook iets laten weten, want ik dacht onder andere ook aan Mauritius?
Sissi.gevaert@pandora.be

Alvast bedankt!!!

Groetjes, Sissi


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...