Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Joepie!!

  24-7-2012 19:00:46
Hier zijn de 2 cijfers sinds vanmorgen weg en zijn er dus nog maar 9 dagen te gaan !!

Vandaag alles gaan kopen voor de schieting van vrijdag. Op het einde van de week zal ik dat dan proberen te mengen, kheb er wel nbeetje schrik van maar komt wel in orde zeker
De snoepzakjes zijn ook gemaakt voor de kindjes aan de kerk ( twijfel wel of ik nog bij moet maken, heb er 15 nu, maar verwacht eigenlijk niet veel kindjes dusja nbeetje moeilijk)

De misboekjes zijn bij de drukker en ik verwacht morgen of donderdag toch telefoon dat ze klaar zijn...
Vrijdag brengen we dan alles naar de zaal. Ik moet nog enkele dingen lamineren, maar voor de rest staat alles klaar.. denk ik toch

En dan.... Zitten we al in onze trouwweek!! Ik krijg toch kriebels als ik er aan denk.

Liefs
Maika


maika
3-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1157


Ine
4-8-2012
 Meld misbruik24-7-2012 19:09:56

Spannend he Maika, ik trouw een dagje later dan jullie! Hopelijk is de zon van de partij! Ik begin toch ook al serieus zenuwachtig te worden :-)



Lindsay
14-8-2012
 Meld misbruik24-7-2012 20:01:08

Ooh spannend!!! Goed dat je praktisch rond bent met alles, probeer nog een beetje te genieten van de laatste "verloofdendagen" die jullie nog resten!!

Veel succes!!!




Ellen
4-8-2012
 Meld misbruik25-7-2012 12:26:07

Hey Maika,
jaja, tkomt dichterbij en wij hebben nog wel wat werk voor de boeg. Beetje bij beetje komt het wel in orde, maar toch, de tijd begint te dringen. Vanavond een afspraak met de dj, morgen met de pastoor en vrijdag nog met de zaal en dan gaan we idd die laatste week in. Spannend hé!

Groetjes!
Ellen



sarah
11-8-2012
 Meld misbruik28-7-2012 13:54:57

Dag Maika Heb je poeder gevonden om de schieting te kunnen houden? Waar ben je dan gaan halen? Wij trouwen een week later en zijn nog voor de schieting aan het kijken. Groetjes



maika
3-8-2012
 Meld misbruik28-7-2012 14:50:08

Hey Sarah. Ja hoor, ik heb poeder gevonden in Ardooie (ik weet niet van waar jullie zijn) De winkel heet Boudewijn Ijzerwaren ofzo ix



sarah
11-8-2012
 Meld misbruik30-7-2012 13:14:45

Bedankt voor de tip, wij zijn van de streek van Kortrijk, dus op zich niet zo heel ver moesten we nergens nog poeder vinden.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...