Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

datum huwelijk

6-9-2006 13:48:19
Hallo iedereen

Na lang twijfelen hadden we onze trouwdatum vastgelegd, 25 augustus 2007, en trouwen in de gemeente waar we nu wonen (asbeek) wonen hier nog maar 2 maand. Nu bleek inneens 2 weekenden geleden ook die datum 25 augustu dat het kermis is voor 3dagen vlaamse kermis, staat niet veel maar wel vlak voor en naast de kerk, de kerk wordt zelfs deels belemmert.
We weten niet meer wat te doen, datum terug veranderen? Hebben feestzaal en pastoor al vastgelegd. Verschillende familie leden al geinformeerd.
We hadden al verschoven van 30 juni naar 25 augustus.
Kweet nie meer wak moe doen, laten staat en trouwen met de kermis ( 5 kraamkes en 1tent, watn tis een boere gemeente zo klein), of opnieuw een andere datum en alles verzetten. OPniew alle fotografen bezoeken en kijken of datum vrij is. had niemand ons dat op voorhand nie kunnen zeggen da dat hier ieder jaar kermis is.
Groetjes allemaal.

vanessa
25-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 353

nadia

Meld misbruik6-9-2006 13:58:07

hey

vrienden van ons zijn vorig jaar gehuwd en toen was het in hun dorp ook kermis.

Ik moet zeggen dat dit wel mooie foto's heeft opgeleverd.

Het belemmert mss een beetje het uitzicht aan de kerk, maar je kan een aantal foto's nemen bij de kraampjes!!!

Ik zou er in elk geval mijn datum niet voor verplaatsen

Groetjes
Nadia
16/6/07

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik6-9-2006 14:07:16

Hey,

Ik zou het laten staan.
Uiteindelijk zal je wel niet veel last hebben van die kermis, misschien wel veel kijkers. Het lijkt me wel logisch dat er in elke gemeente elk jaar een kermis is (ook al is die heel klein)en ja, meestal is dat vlakbij de kerk.
Het kan misschien een pluspunt zijn voor foto's?
Ik denk dat het niet zo eenvoudig is om nu nog een andere datum te vinden voor uw feestzaal (gezien juli en augustus een veel gewenste periode is).

Veel succes!

Groetjes, Sissi

sandra
20-5-2006
 Meld misbruik6-9-2006 15:07:31

Hey,

Wij hebben iets gelijkaardigs voorgehad. Drie dagen voor ons huwelijk kregen we te horen dat er in het dorp van de kerk een schoolfeest was en dat dus heel het dorp afgesloten werd. Mijn aanstaande is toen met de directeur gaan praten en die wist er al van en had voorzien dat wij met onze auto's zouden doorkunnen.
De mensen die naar de mis kwamen hebben alleen iets langer moeten zoeken naar een parkeerplaatsje, maar uiteindelijk hebben we er helemaal geen hinder van gehad. Dus ik zou jullie huwelijk gewoon laten staan.

Groetjes

Sandra

Cindy
8-7-2006
 Meld misbruik6-9-2006 15:39:00

Bekijk het positief.. wij zijn getrouwd op 8 juli en toen was het ook volop kermis in Aalst. Het heeft ons mooie foto's opgeleverd voor ons album en iedereen vond het eigenlijk wel fijn.
Wat betreft je vervoer zal er toch wel nog een plekje zijn waar je kan uitstappen.. en het is nog zo fijn een stukje tevoet te doen want dan sta je pas echt in de belangstelling.

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik6-9-2006 17:34:28

Bij ons in het dorp zal er binnen 3 weken ook kermis zijn. We trouwen om 12u30, waardoor de kraampjes niet zullen open zijn. Ik vind dat wel jammer, want dat had inderdaad mooie foto's opgeleverd.

En och, er zal ALTIJD wel een reden te vinden zijn om een andere datum te nemen hoor. Gewoon doorbijten, zou ik zeggen!

groetjes
Katrien
30/9/06

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik7-9-2006 19:21:53

Hoi Vanessa
wij trouwen volgend jaar op 15 09 en het is daan ook kermis in het dorp.
Ik ga het ook niet meer veranderen, je kan altijd proberen om met de gemeente afspraken te maken dat ze de ingang van de kerk vrijhouden.

Onze fotograaf bekijkt het positief, en zegt dat het og leuk is voor de foto's.

Succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...