Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hotel voor huwelijksnacht gezocht: Oost-Vlaanderen

6-9-2006 10:19:27
Wij trouwen volgende zomer en geven ons feest in Moerbeke-Waas. Het zal niet mogelijk zijn om van daar na het feest naar onze stek in Vlaams-Brabant terug te komen (en we hebben natuurlijk geen zin om bij onsze ouders te gaan slapen ;);)). We zijn dan ook op zoek naar een hotelletje.

Moerbeke-Waas en omgeving is ons onbekend. We zouden eventueel naar Gent kunnen gaan (iemand leuke suggesties?), maar idealiter vinden we toch iets dat dichter bij de feestzaal in de buurt ligt (kan eigenlijk zelfs in Nederland zijn, want als ik het goed voorheb ligt Moerbeke-Waas toch vlak aan de grens). Alle suggesties zijn welkom!

Bedankt!

Caroline
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 410

Karen
16-9-2006
 Meld misbruik6-9-2006 11:45:11

Hallo Caroline, wij trouwen 16.09.2006 in Sint-Laureins en we overnachten in een héél romantisch, intiem huisje in Watervliet (dichtbij Nederlandse grens). Je kan altijd eens kijken op www.bomlozeput.be
groetjes,
Karen

elfie
29-7-2006
 Meld misbruik6-9-2006 13:40:34

hey
wij wonen in lokeren. dit is maar goede tien minuten met de auto... hier heb je twee héél goede hotels: biznishotel (www.brouwershof.be ) en parkhotel (www.parkhotellokeren.be ). zeker aanraders en héél goed gelegen als je van moerbeke komt...
groetjes
elfie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...