Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

jacquet of kostuum?

  6-9-2006 8:24:48
hallo bruidjes,

Wat vinden jullie het mooist? en wat wordt er nu meest gedragen door de herensuite? Nog niet veel trouws gedaan, dus ik weet niet goed wat nu gangbaar is, de jacquet of een mooi modern kostuum?

lisa
1-1-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 872


Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik6-9-2006 10:29:56

Ik ben fan van jecquets. Ik vind dat echt mooi. Mijn vriend ziet dat ook wel zitten, hij loopt alle dagen in kostuum en soms zeggen we al lachend dat hij met zijn kostuum dat hij de vrijdag droeg voor het werk op zaterdag kan trouwen... Mijn broers vroegen zich echter af of het niet een beetje overdreven is om in jacquet te gaan.

We weten het dus nog niet, zijn nog aan het denken en gaan gewoon in de winkel eens gaan kijken. Er zijn hele mooie gewone (trouw)kostuums ook. We hopen na een bezoekje aan de winkel wel te kunnen beslissen.

Mannen in jacquet of niet, het is een kwestie van smaak. Dat verschilt van trouw tot trouw heb ik al gemerkt.



Mike

 Meld misbruik6-9-2006 15:24:13

Gangbaar is het niet, maar wij gaan voor jacquet. Als je heren hebt die (zoals wij) heel de week in kostuum mogen gaan werken, is een kostuum, zelfs een speciaal gekocht, niks "speciaals" meer. Een jacquet daarentegen doe je mss ééns in je leven aan, dat is uniek.

Overdreven? Ja, maar uiteindelijk moet zo'n dag overdreven zijn, je moet gaan voor het allermooiste, en voor ons is dat ook "zo klassiek mogelijk". Ik kan er in komen dat er zijn die er anders over denken, maar als dit je iets zeg, màg je het gewoon niet laten.



Els
1-4-2006
 Meld misbruik6-9-2006 15:26:38

Kostuum: we leven immers in 2006, niet in de middeleeuwen!!



Saskia
10-3-2007
 Meld misbruik6-9-2006 15:34:58

Wij gaan ook voor jacquet. Als wij een bruidsjurk mogen .. mogen de mannen toch ook eens iets speciaals aan doen die dag!



Christine
9-12-2006
 Meld misbruik6-9-2006 17:23:47

Ik volg de liefhebbers voor jacquet! dat is zoveel "echter"!



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik7-9-2006 8:26:36

Hey,

Misschien eens polsen naar wat de mannen die het moeten dragen graag willen?
Ik weet dat die van ons het niet zo tof zouden vinden om in jacquet te komen, dus ik zou het al goed vinden als ze allemaal in het zelfde kostuum komen. Willen ze dat niet dan is dat ook maar zo.
Ok, het is uw dag, maar ik ga niemand verplichten om iets te dragen waar men zich niet goed in voelt.

Groetjes, Sissi



Lobke
6-7-2007
 Meld misbruik11-9-2006 22:30:52

Hallo!

Wij huwen enkel voor de wet. Een echte officiele suite is er dus niet. Bij het huwelijk van mijn broer was iedereen in een jacquet. Het heeft wel iets maar ik vind dat iedereen dan zijn eigenheid verliest. Iedereen heeft een andere smaak en een andere stijl. Iedereen mag dan ook smaakvol komen in zijn eigen stijl!!

Groetjes!
Lobke.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...