Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Welke stukken MOET een bruid hebben?

21-7-2012 18:15:21
Hey bruidjes,

Mijn trouwjurk is al gekozen, maar ik vroeg me af welke EXTRA'S er zeker NIET mogen bij ontbreken?

Oké ... schoenen, something old, something new, something bored, something blue ... maar nog andere zaken?

Een bruid in spé die nu al beetje stress heeft

Anneleen
14-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1068

Jessica
11-8-2012
 Meld misbruik21-7-2012 21:52:44

alleszins niet te vergeten een kouseband ;-)
haaraccessoires
juweeltjes

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik21-7-2012 21:55:59

eventueel een tasje om de make up bijtewerken,met spiegeltje,lipstick,poeder...ZAKDOEKJES

Jessica

Meld misbruik21-7-2012 22:18:02

idd, kousenband :-), haaraccessoires, bruidsjuwelen, paraplu (het blijft België)

Lipstick geef ik altijd aan mijn klanten mee van wie ik de bruidsvisagie doe
SOS-kit in een klein tasje (met zakdoekjes, spiegeltje, pleisters, parfumstaaltje, mini-deo, etc.)

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik21-7-2012 22:37:33

something borrowed ;-) ik hoop dat je niet iets bored hebt want ik^hoop dat je een heel mooie dag mag hebben! verder volgt daar normaal op and a sixpence in your shoe: dat is een muntje uit Engeland vrij makkelijk aan te raken normaal gezien. Verder kan je op heel veel sites een noodkit inhoud vinden: compeed plakkers voor de hielen en tenen, zakdoek, deo, reserve lipstick, ...

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik22-7-2012 0:01:46

een bruidegom :-D

Anneleen
14-8-2014
 Meld misbruik22-7-2012 7:40:11

THX ladies! altijd nuttig om dit eens te vragen hé ...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...