Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Alles naar feestzaal gebracht... gemengde gevoelens...

  20-7-2012 0:56:47
Hoi allemaal,

Vandaag mochten we al onze spulletjes naar de feestzaal brengen: ons themabord, naamkaartjes, tafelsymbolen, gastenboek en enveloppendoos, ...
Onze eigen DJ, mijn neef was tevens mee om wat rond te kijken en zo..
Eigenlijk waren eerder afgesproken dingen niet meer van tel ...
Per mail werd et draaiboek van onze Weddingplanner doorgegeven, ze keurden het goed.
Persoonlijk werd de werking van ons themabord besproken en hoe onze Weddingplanner zich daarover zou bekommeren.
Ook vermeldde ik een eigen gastenboek mee te brengen!
Nu eenmaal daar, viel die mevrouw uit de lucht over de uren, ze zei dat ze nooit zo werken, dat de acts voor het dessert moeten gebeuren en niet er na ... Ook vond ze het raar hoe wij ons themabord opgesteld hebben, wij werken per naam, terwijl zij normaal per tafel werken...
Dan hebben ze van de feestzaal uit een gastenboek op wielen, zo een brievenbus precies. Maar echt waar, het is geen mooi ding. Het is een oud, lelijk item.
Dus wij wilden echt ons eigen gastenboek, handmatig versierd binnen ons thema, gebruiken, maar hier had ze geen oren naar. Nu uiteindelijk kwamen we tot de overeenkomst ons gastenboek bovenop hun mobiel gastenboek te plaatsen.
Ben er niet echt happy mee, maar soit...

Dan onze DJ... Gelukkig viel dit reuze mee!
Eerder lieten ze van de feestzaal uit duidelijk merken dat ze heel graag zouden hebben dat we met hun huisdj werken. Maar ik heb een neef die dit perfect kan, dus waarom niet?!
Gelukkig hebben ze hem goed opgevangen en zullen ze dit de dag van de trouw ook doen. Dit vond ik dan weer een meevaller.

Uiteindelijk viel het wel meer hoor, het zullen de zenuwen bij mezelf geweest zijn die de gedetailleerde oneffenheden opmerkten zeker?

Nu dit gebeurd is, staat mij nog enkele kleine taakjes te wachten.
Mini deo en parfum staaltjes halen bv... Hihi, echt zo futuliteiten, kei grappig, als ik me realiseer van waar we komen, van wat voor een reuze taken.

Goed... Ik blijf schrijven tot de dag voor de trouw en dan hopelijk snel een verslagje met hopelijk mooie foto's.

O ja, wat weersvoorspellingen betreft: Aan de kust spreken ze, voor zover ze dit al kunnen, van 14 tot 21 graden, 25 procent kans op regen, licht bewolkt.
Niet super ideaal, maar het is alleszins beter dan regen hé.

28 juli bruidjes en bruidegommen... 't Is bijna aan ons hoor !!


Tiffanie
28-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1697


Silke
6-10-2012
 Meld misbruik20-7-2012 8:46:08

Nog veel succes met de laatste loodjes! Geniet er nog van! En de feestzaal ja... Zal sommige dingen wrs gewoon niet meer wetengezien ze elke week wrs andere vragen van andere feesters krijgen. Welke zaal huw je trouwens? Hoor de kust... Zelf altijd dicht bij gewoond en aan de kust gewerkt! Verhuisd naar westhoek,voor de liefde... Maar tweekend van je huwelijk zitten we weekendje aan de kust! Hehe! Relax! Enjoy! En have fun!



Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik20-7-2012 9:10:52

Geniet van de laatste voorbereidingen meid!
Het zal allemaal wel op z'n pootjes vallen de dag zelf ;)

Dikke knuffel!



Joeri
28-7-2012
 Meld misbruik20-7-2012 9:22:53

Hey Tiffanie,

Nu komt het heeeel dichtbij he :-)
Het gaat aan fantastische dag worden daar ben ik zeker van

groetjes
Joeri



Danny

 Meld misbruik20-7-2012 10:09:42

Sorry dat ik het zeg en misschien ben ik dom hoor.. maar waarom niet zeggen tegen die weddingplanner van sorry maar dit gaat niet werken? hoe jullie ook de dag willen doen maakt niet uit het enigste wat vast ligt zijn een aantal dingen in de plechtigheid omdat dit voor de wet zo moet voor de rest is het hellemaal aan jullie zelf! het enigste wat telt is dat jullie een mooie dag zullen hebben!



Tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik20-7-2012 11:06:13

Ik begrijp je reactie niet echt Danny?
Onze Weddingplanner heeft hierin zeker niks fout gedaan, integendeel ...

@Joeri: Ja hé, we moeten en zullen gewoon stralend weer hebben en stralen die dag ! Het wordt super....



Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik20-7-2012 13:41:28

Ik vermoed dat de feestzalen gewoon te veel trouwen doen om in te zien dat het echt nog belangrijk is voor ons. Ik ben gisteren ook op afspraak geweest om alles eens te tonen omdat ik zeker wilde zijn dat alles goed was (het is nog drie weken) en hij heeft naar alles gekeken maar met bijzonder weinig interesse. Hij deed zelfs niet de moeite om het te verbergen. Ik maak me er verder niet druk in want ik weet dat de zaal en de mensen zeer goed zijn maar superbeleefd was het nu wel niet... ach swat zolang wij het maar belangrijk vinden zeker :-)



Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik20-7-2012 14:55:26

Het begint te korten voor ons he Sanne........


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...