Terug naar overzicht
Hallo daar,Wij hadden ons gastenboek speciaal en ''op maat'' laten maken in Nederland, via de website receptieboek.eu . Ik heb dan een trouwkaart opgestuurd naar dit bedrijf, en ik moest dan een staaltje kiezen voor de kaft, en zij hebben dan heel mooi onze trouwuitnodiging verwerkt in de kaft.Ook de binnendruk konden wij kiezen; zo voorzagen wij per koppel of gezin 1 pagina waarin we later een foto kleven bij elke pagina en onder de fotoruimte moesten onze gasten 3 leuke vragen invullen. Wij hebben geen speech gegeven, maar telkens er iemand wegging, kreeg die een bedankje en moest die in het gastenboek schrijven. In totaal zijn er mss 10 koppels die er iets waren vergeten in te schrijven, en dat was dan nog mijn broer en mijn ouders, dus die hebben we dan achteraf het boek gegeven.Was wel ietsje duurder dan een normaal gastenboek: kwam op een 100 euro uit, maar het was zijn geld meer dan waard.Lieve groetjes en nog veel succes gewenst!
Hey Sofie,ik zie dat je ook een 'liefde is' fan bent :-)Ik heb dezelfde afbeelding gebruikt als voorpagina van ons trouwboekje :-)voor de gastenboek hebben wij een hele mooie versie van me to you gevonden in het bruidsparadijs te Merksem. Veel succes nog met de voorbereiding!