Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Probleem liedje 'vader dochter'dans

  18-7-2012 19:42:38
Hallo

Ik zou graag met mijn papa op het liedje 'Dochters' of 'I'm your lady' dansen als vader-dochterdans na de openingsdans. Maar dit gaat toch niet aangezien mijn toekomstige dan op hetzelfde moment met zijn mama danst?
Of heb ik het verkeerd voor?

Bedankt!!!

Steffie

Steffie
21-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1326


maika
3-8-2012
 Meld misbruik18-7-2012 19:54:36

Dag Steffie
Ik ga met mijn papa dansen op het liedje i love her fist van Heartland.

En mijn verloofde zal dan met zijn mama dansen. Het liedje klopt ook niet maar wij kijken daar niet achter. Als je verloofde er geen probleem van maakt zou ik daar niet mee inzitten.

Groetjes
Maika



debora
18-7-2014
 Meld misbruik18-7-2012 20:04:26

Hey,

Ik ga ook speciaal een liedje opzetten voor met de papa te dansen.
Heb dat aan men schoonmoeder uitgelegd en gezegd dak bij de dans met de schoonpapa dan graag hun openingsdanslied wou, dan doe ik voor allebei iets speciaal he!

groetjes



Nikita
17-8-2012
 Meld misbruik18-7-2012 21:24:18

Wij zitten met hetzelfde probleem en we geraken er ook niet aan uit wat we gaan doen...



Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik18-7-2012 22:37:22

I'm your lady zou toch kunnen :-) dat zou misschien zelfs heel mooi zijn naar de mama van je vriend toe.



Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik18-7-2012 22:44:29

Hoi Steffie,

Wij hadden ook Dochters van Marco Borsato. En mijn man heeft toen ook met zijn mama gedanst. Als je dat zelf graag wilt dan moet je dat doen. Mijn schoonmoeder had hier helemaal geen problemen mee. Denk zelfs ook dat we er gewoon niets van gezegd hadden op voorhand. Nadien draaide we de openingsdans van mijn schoonouders en die van mijn ouders om de vermenigvuldiging op gang te brengen. En als ge genoeg volk op de dansvloer stond een stevig dansplaatje en het was begonnen :-)

groetjes

sofie



frida
6-2-2010
 Meld misbruik19-7-2012 7:51:15

Hey,

Wij hebben pas naar een trouw geweest en daar hebben ze eerst als koppel gedaanst dan verliet de man de dansvloer en dansden de bruid alleen met haar vader en daarna was het de beurt aan de bruidegom met zijn moeder.
Niemand vond dit raar. de bruid wilde dit echt doen.....



Nikita
17-8-2012
 Meld misbruik19-7-2012 13:18:35

Ik wil het ook graag zo doen, maar dat ziet mijn vriend dan weer niet zitten...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...