Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help: binnenlocatie gezocht!

  5-9-2006 8:52:54
Hallo allemaal,

Over 4 dagen trouwen wij en blijkbaar voorspellen ze echt slecht weer (regen). We willen er op voorbereid zijn en dus zijn we nu op zoek naar binnenlocaties in Leuven. We hadden momenteel maar 1 binnenlocatie en voor de rest allemaal buitenlocaties.

Weet er iemand binnenlocaties in leuven want wij wonen hier ook nog niet zo heel lang en kennen hier dus weinig. Onze fotograaf is van Limburg (waar wij ook van komen) en die kent hier dus al helemaal niets.

Alvast heel erg bedankt voor de tips!

marjolijn

Marjolijn
9-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 952


Leen
22-6-2007
 Meld misbruik5-9-2006 12:29:01

Hallo,

Ik ben zelf ook niet zo bekend in het Leuvense maar in Bierbeek heb je het Salve Mater Instituut. Dit is een oud gebouw dat vroeger een ziekenhuis van de nonnetjes was. Daar heb ik al eens een tentoonstelling georganiseerd en je hebt er oude gangen, een mooie kapel en ook een park errond.



Valerie
16-5-2007
 Meld misbruik5-9-2006 12:35:48

Marjolijn,

Vrienden van ons hebben hun fotoreportage gedaan in de stadsschouwburg van Leuven. Dat heeft mooie foto's opgeleverd!

Valerie



Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik5-9-2006 14:32:09

Een museum misschien? In de Vanderkelenstraat is er eentje.
De imposante traphal van de centrale bibliotheek moet ook de moeite zijn, denk ik.
Is er in de kruidtuin geen serre met mooie planten? Ik ben er nog niet geweest, maar dat kan wel... In elk geval is er nog een tuinbouwschool in Leuven centrum, waar er misschien een mooie serre met planten is (ik ben nu aan het denken aan het adres en kan er niet onmiddellijk opkomen, is het niet ergens in de buurt van de Ierse Predikherenstraat dat die school is?).

Hopelijk is het natuurlijk schitterend weer. Dan kan je waarschijnlijk mooie foto's maken op de kermis?



Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik6-9-2006 10:41:11

Als ik mij niet vergis dan heeft mijn neef zijn trouwfoto's laten nemen in de bibliotheek van leuven. Het zijn prachtige foto's geworden.



Stefaan
7-10-2006
 Meld misbruik10-9-2006 21:58:35

Met het weer van gisteren is een binnenlokatie nie echt nodig geweest zeker ?!
:-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...