Terug naar overzicht
Hey Rebecca, Wij hebben ook pas onze fotograaf gekozen na vele bezoekjes. Uiteindelijk kozen we voor de goedkoopste, maar we hadden oook een goede band met die man dus ja.Over de prijs, met album, bedankkaartjes en 2 vergrotingen + geschatte kader gaat het ons ook 1250 euro kosten. Ik denk dat kiezen voor jouw lievelingsfotograaf belangrijker is dan die 150 euro dat het duurder is. Veel geluk nog met jullie keuze en verdere voorbereidingen.Groetjes,Hely 20/07/2007
Ik zou kiezen voor de fotograaf die je het liefste hebt, ook al is die duurder. We hebben zelf ook 1600 euro uitgegeven aan onze album, zonder bedankkaartjes en uitvergrotingen... Ook veel geld dus, maar we zijn wel tevreden.Groetjes, Katrien
Hey,Bij ons kost het album 1300 e zonder bedankingskaartjes, maar met 2 kleine albums bij voor de ouders.Wij hebben de fotograaf gekozen waarvan we het album het mooist vonden en bij wie we ons het best voelden.Het is belangrijk om iemand te kiezen waar je je goed bij voelt want dan zal je meer ontspannen zijn en dat zal je zien op de foto's.Groetjes, Sissi
Hallo!Ik vind jullie prijzen wel best meevallen!Ik zou niet twijfelen en de fotograaf nemen waar je je goed bij voelt. Hij is toch betrokken bij 1 van de belangrijkste gebeurtenissen in jouw leven. Wij zijn ook nog op zoek naar een fotograaf. We hebben er al 1 gevonden, heel mooi maar duur. € 1500, enkel voor de reportage en album. Geen bedankkaartjes en geen kaders of albums voor de ouders (moet je allemaal extra bijbetalen). Wij zoeken ook nog verder!Groetjes, Lisa
Wij betalen 1400 voor het album en de fotoreportage.Wij hebben niet getwijfeld. Liever 200 meer betalen en er zeker van zijn dat het resultaat af is. Mijn 2 zusen hadden deze fotograaf ook. Z'on dag kost al zoveel geld dat die 200 euro het ook niet zal maken he. Doe waar je je goed bij voelt want anders zal je het misschien beklagen.GROETJES CARRY
Ik zou de fotograaf nemen waar jullie zich het best bij voelen. Stel dat je voor een fotograaf kiest waar je je niet goed bij voelt, dan denk ik ook dat je dat zal zien op de foto's. Je zal minder spontaan zijn.Groetjes