Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Panty's onder coctaildress ?

  18-7-2012 10:18:31
Zaterdag loop ik in de suite met een kort zwart jurkje.
Ik ben een vreselijke kouwkleum en het KMI voorspelt 17 graden.
Andere sites zijn iets positiever.
Nu zou ik fel gekleurde panty's willen aandoen maar mijn zusje vindt dat te winters :(
Ik zit ook met een schoentje dat vooraan dicht is maar achteraan open (als sandaal).
Iemand raad ??

sonja

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 701


Julie
30-3-2013
 Meld misbruik18-7-2012 10:39:20

jij moet doen waar je , je goed bij voelt . Maar ik persoonlijk zou het niet doen eventueel een gewone nylon kous???



Michele
14-9-2013
 Meld misbruik18-7-2012 10:46:57

Ik raad ook eerder een nylonkous aan. Dat is al ineens warmer dan blote benen.
Als je in de auto zit kan je nog de verwarming op 33 graden zetten ofzo om het snel terug warm te krijgen en op het dansfeest ga je de kans niet krijgen om het koud te hebben als je danst :)



Els
16-6-2012
 Meld misbruik18-7-2012 11:49:12

Fel gekleurde panty's vind ik persoonlijk voor de suite niet zo'n goed idee. Vind gewone panty's stijlvoller.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...