Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ouders verrassen

  17-7-2012 22:07:36
Dag bruidjes,
Wij geven onze ouders bloemen en wijn op het avondfeest, maar zouden ze graag nog wat meer in de bloemetjes zetten of verrassen. Jullie een idee?
Onze ouders betekenen echt alles voor ons en we zouden graag nog iets meer doen dan een bloemetje / fles wijn.

Alle ideetjes zijn welkom!!!

Liefs,

Steffie

Steffie
21-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1082


Silke
4-5-2013
 Meld misbruik17-7-2012 22:14:27

Een kader met een foto van jullie in? Mijn ouders vragen daar vaak naar hihi.



debora
18-7-2014
 Meld misbruik17-7-2012 22:27:50

Hey,

Ik deel Silke haar mening!
Je kan ook ne foto nemen met de ouders erbij he

groetjes



elke
21-9-2012
 Meld misbruik18-7-2012 9:01:14

Hoikes,
Ik heb om onze ouders te bedanken een Powerpoint presentatie gemaakt die we presenteren terwijl we onze ouders bedanken.
Het is een presentatie met foto's van ons (het bruidskoppel) van de geboorte tot nu en met foto's van onze ouders. Op 1 blad staat telkens links de foto van mij en recht de foto van mijn toekomstige.
Bij deze presentatie laten we het liedje Van Celine Dion Because you loved me horen.

Pure nostalgie, er zullen traantjes vloeien denk ik :-)
ben er best wel fier op

Groetjes
Elke



Joeri
28-7-2012
 Meld misbruik18-7-2012 10:30:25

Hey Steffie,

Wij hebben een kader met bovenaan bedankt, en onderaan onze namen en trouwdatum.
Er staat 1 grote foto in en onderaan 3 kleinere foto's.
Voorlopig zijn het foto's van onze reizen maar achteraf kunnen er foto's van de trouw in komen.
Ik vond dit wel een leuk aandenken ook voor de ouders.

groetjes
Joeri


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...