Nu Online
Momenteel zijn er 103 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezelle verslagje!

  17-7-2012 21:12:04
Hey medebruidjes! Even een verslagje van mijn vrijgezelle ;) Heel de week kreeg ik dagelijks een brief in de bus met tips en instructies! 1) appel, paternoster, lippen, en een tekstje 2) nonnetje, en wat mee te nemen, cupcake papiertje 3) griekse god, lippen met een lolly en tekstje 4) kaartje groeten uit maastricht 5) foto van lollys en de mededeling dat ik nog een pakketje kon verwachten --> s avonds kreeg ik mijn nonnenpak (sexy kort gerokt) Spannend, want de activiteit wist ik echt niet, mijn outfit had ik al goed geraden... Een nonnenpakje :) en de griekse god sloeg op het restaurant waar we gingen eten. Om half 1 stonden de ladies aan mijn deur, ik stond al klaar in mijne outfit. Ze hebben me geblindoekt in de auto gezet en toen zijn we vertrokken ... Richting hasselt, daar kwamen we aan bij de bakkerij van een vriendin. Daar kreeg ik mijn eerst opdracht: een lijst met wie/wat ik op de foto moest, voor iedere foto kreeg ik een letter van het restaurant, onderweg naar de activiteit had ik al de meeste fotos getrokken :) De activiteit dan... Le visage!! Joepieeeeeeee exact wat ik wou! Eerst kregen we haar en make-up en daarna fotoshoot! Voor iedereen individueel wa fotos, daarna groepsfotos en voor mij een iets uitgebreidere fotoshoot. Ik mocht als ik wou ook wat boudoir fotos maken... Thank god dat ik matchende lingerie aanhad want dat had ik altijd al eens willen doen! Na de activiteit was het tijd om wat centjes te verdienen ;) ik mocht lekkere lollys verkopen, dat ging best vlot! Even een terrasje gedaan en daarna even naar de auto om me om te kleden, want men nonnekleedje was echt wel zweterig! Toen lekker gaan grieken! En daarna het "nachtleven" in... Kreeg nog een tshirt met allemaal vakjes. De mannen konden dan voor 1€ mij kussen op plek naar keuze;) Toen we centjes genoeg hadden en ik het tshirt moe was zijn we ons nog wat verder gaan uitleven :) Heb me super geamuseerd en kan niet wachten op de fotos van de shoot! Spannend!!!! Xxx thx ladies love you! ;)

Kelly
4-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 950


Silke
4-5-2013
 Meld misbruik17-7-2012 21:30:49

tof verslagje! Moet wel een zalig dagje geweest zijn. De fotoshoot klinkt wel super, een leuke herinnering!



sarah
17-8-2013
 Meld misbruik17-7-2012 21:31:01

klinkt leuk. Le visage heb ik opgeslagen!



Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik17-7-2012 21:46:03

Oh lijkt heel leuk. Die fotoshoot zou ik ook wel leuk vinden!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik17-7-2012 22:22:45

Aaah...bij Caroline geweest :-)?
Heb ik mijn allereerste make-up cursus nog bij gevolgd...geweldige madame, levert ook prachtig make-up werk!!
Le visage is top! :-)

Leek me voor de rest ook een super leuk dagje!! :-)
Ik tel af naar mijn vrijgezelle...4 augustus en ik weet nog niks...:-) spannend!

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...