Terug naar overzicht
hey,ik zeg niet meer!gewoon PRACHTIG!!!!!!!!!doen zou ik zeggen.groetjes van Skally
heygewoon doen om kippevel te krijgen grtjs08/09/06
moooooooooooooi...Karen04/11/2006
Héél mooi, het komt ook echt heel oprecht over dus zeker doen!Veel plezier zaterdag en alvast proficiat!Astrid08.09.07
Héél mooi, écht waar...Maar je praat in het einde over jouw ouders, en die van thierry?Of was dat jullie die problemen hadden dat de schoonouders niet wilden komen of zoiets? Sorry dat ik het niet meer precies weet. Maar indien het niet enkel jouw ouders zijn zou dat kunnen kwalijk genomen worden, daarmee. Veel succes hé, t gaat zeker super zijn! xxx
HalloThierry zijn ouders zijn helaas overleden. Hij wil er ook liever niet over spreken, dus we vermelden hen neit. We zullen echter wel aan hen denken.GroetjesVicky09.09.06
Hey Vicky,amaai, je hoeft geen schrik te hebben dat je in schande zult vallen met deze speech. Het is prachtig gewoon en ik denk dat er menig traantje weggepinkt zal worden. Maak wel dat je zeker bent dat je het zelf zult kunnen, want ik had het al moeilijk met het voorlezen van een minder persoonlijke tekst.Groetjes,Lieve
Hoi Vicky,echt prachtig! Komt duidelijk rechtstreeks uit je hart!Je familie en je man zullen glunderen denk ik zo!Succes!Liesbeth 15/07/06
Hey Vicky,Doen doen doen ! Komt uit je hart, dat lezen we zo !Ik zou alleen 1 zin veranderen:Jullie hebben vanaf het eerste moment met ons mee naar deze dag....etc vind ik iets persoonlijk klinken dan ze. Maar dat is aan jou natuurlijk.Succes ! En we denken aan je hoor binnen een paar daagjes.Groetjes Mireille