Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis naar Rhodos

  17-7-2012 10:07:04
Hey bruidjes,

Aanvankelijk waren wij niet van plan om op huwelijksreis te vertrekken (ik mag normaal geen verlof nemen voor 21 juli) maar we gaan een dikke maand na onze trouw dan toch ergens naartoe en dachten aan RHODOS :-)

Iemand van jullie al naar Rhodos geweest? We zijn op zoek naar rust, zon en toch een beetje luxe (en all in formule) voor een week.

Aanraders?

Jennifer
7-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1144


Ellen
25-8-2012
 Meld misbruik17-7-2012 10:59:33

Hey Jennifer,

De eerste reis samen met mijn toekomstige 10 jaar geleden was naar Rhodos en ik heb daar alleen maar leuke herinneringen aan . We waren ook supertevreden over het hotel dat we daar geboekt hebben:
Rhodian Amathus Beach Resort: http://www.amathus-hotels.com/rhodes/
We hebben dit toen in half pension geboekt, omdat we ook graag een paar uitstappen doen, maar ik denk dat het perfect mogelijk is om dit ook in all in te boeken. Toen hebben we dit geboekt via Neckermann, ik weet niet of ze dit hotel nog in hun assortiment hebben. Als het hotel nog altijd dezelfde aanpak heeft als 10 jaar geleden, dan is dit een echte aanrader!

Groetjes Ellen

PS: Zeker ook eens Lindos bezoeken!



Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik17-7-2012 11:05:45

Ellen, bedankt voor de tip ! Ja, misschien is all inclusive niet ideaal aangezien we ook toch wat uitstapjes gaan doen :-)

Groetjes,




sonja

 Meld misbruik17-7-2012 11:59:50

Ha, die ken ik. Je hebt wel beach en elite suites bij Amathus.
Bij die laatste zit je zeker aan 2500 euro pp voor een weekje HP.

Google ook eens Kalithea Horizon Royal of Villas Duc.

Rhodos is mooi maar probeer toch maar te weten te komen of de crisis zijn sporen nalaat in de hotels.

Succes met kiezen !



deddy
15-9-2012
 Meld misbruik17-7-2012 12:30:45

Als je enkele uitstapjes wil doen, kijk dan ook naar de ligging van het hotel. We zaten aan de oostkust, ergens in het midden van het eiland. Dat was voor ons ideaal. Op een half uurtje met de lokale bus in Rhodos stad en ook goedkoper om naar het zuiden te gaan.
Ons hotel was super goedkoop, dus zeker geen aanrader voor luxe :-).

Rhodos is wel de moeite als eiland! Zeker een aanrader!



Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik17-7-2012 12:45:44

@ Sonja, 2500 voor een weekje is een beetje te duur :-) Laats ons zeggen dat het onder de 1500 moet blijven. Niet super luxueus maar toch ook niet "basic".

Blijkbaar is de oostkust beter dan de westkust omdat de westelijke kant harder waait?




Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik17-7-2012 15:15:18

Wij zijn 2 jaar geleden , begin juni naar Kalthea Horizon Royale geweest, een aanrader!
Super hotel, all inclusive en wij nemen normaal maar helf pension omdat wij dus ook altijd uitstapjes doen, maar in dit geval scheelde het echt weinig.
Zeker ook een autootje huren voor 2-3 dagen dan heb je Rhodos zeker gezien.
Als ik er aan terug denk, wil ik zo terug.
Als je foto's wil zien, stuur me dan maar een mailtje :
sonja@scharent.be



Jan
29-9-2012


Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik17-7-2012 15:38:46

@ Jan,

Mensen gaan gemakkelijker negatieve commentaar zetten over een bepaald hotel of plaats dan ellenlange bladzijden positieve commentaar neer te pennen / typen.

Ik begrijp niet waarom je de link : http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/3016/olympic-palace/ hebt toegevoegd. Daar staat als algemene beoordeling 8.2/10. Is dat dan voor jou al "minder fraai"?

Bovendien spreken de minst tevreden toeristen over een vuile stad. Wij gaan sowieso geen hotel nemen pal in de stad maar wel wat verder, afgelegen. Dan kan het niet zo vuil zijn.

Mijn mama en zussen zijn er al eens geweest, 4 jaar geleden en waren zeer tevreden (alleen zijn wij op zoek naar een iets luxueuze hotel aangezien het onze honeymoon is). Je zal dus wel begrijpen dat ik erder de mening ga volgen van een familielid....




heidi
10-7-2012
 Meld misbruik17-7-2012 16:39:13

hallo, rhodos is zeker de moeite waard, het is mijn favoriete bestemming en dat zal altijd zo blijven!!



Jan
29-9-2012
 Meld misbruik18-7-2012 10:55:26

@Jennifer: ik had die link toegevoegd vanwege "Rhodos is wel vuil, zeer veel zwerfvuil en vuile stranden..."



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik29-7-2012 2:11:43

Enkele jaren geleden zijn wij naar Rhodos geweest en het bleek een erg leuke vakantieplek.

We zaten toen in 'Atlantica princess' in Ialyssos (http://www.atlanticahotels.com/en/Hotels/Greece/Atlanti... ). Mooi hotel en dito zwembad en erg lekker van eten. Dichtbij Rhodos stad gelegen, waar wij toch twee keer naar toegetrokken zijn (huurwagen). We zaten in Cyprus ook in een Atlantica hotel en ook daar was alles ontzettend in orde. Alleen de animatie 's avonds is er niet fantastisch (maar dat lossen jullie zelf wel op natuurlijk ;-) )

Van uitstappen is het eiland Symi zeker een aanrader!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums