Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

peper- en zoutstel spookjes

  17-7-2012 0:09:04
Als bedankjes voor onze hoofdgasten willen we per koppel zo'n zwart en wit spookje geven die mekaar knuffelen. Het is eigenlijk een peper- en zoutstel, maar kan ook gewoon als decoratie worden gebruikt. Ik heb me al rot gezocht, maar telkens weer kom ik op de sites voor relatiegeschenken waar je minstens 100 stuks moet bestellen. En ik heb er maar 25 nodig. Weet er iemand een winkel (mag online zijn of in real life) waar ze die stelletjes verkopen? Alvast bedankt!

Liesbeth
7-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1073


Marisa
1-9-2012
 Meld misbruik17-7-2012 8:39:16

Hallo Liesbeth;

Misschien eens kijken op deze link?:

http://www.marenkoshop.nl/Webwinkel-Product-1405770/pep...

Groetjes,

Marisa



Sophie
18-8-2012
 Meld misbruik17-7-2012 9:07:46

Ik heb ze afgelopen weekend in de casa in wijnegem gezien!!



Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik17-7-2012 9:32:45

ik heb er ooit eens in blokker gehaald...



Liesbeth
7-9-2012
 Meld misbruik17-7-2012 14:13:09

Bedankt voor de tips!
Marisa, die had ik ook al gezien en ik houd ze zeker in mijn achterhoofd. Ik hoopte alleen dat het misschien nog wat goedkoper kan dan 3 euro ;-).
Melissa, ja, daar heb ik mijn stelletje ook ooit gehaald, maar ik denk niet dat ze het nu nog hebben. Maar ik kan altijd eens gaan kijken.
Sophie, weet je misschien nog hoeveel ze kosten? Ik denk dat ik eens naar de Casa van Mechelen ga. Is dichterbij voor mij ;-).



Sophie
18-8-2012
 Meld misbruik17-7-2012 14:50:39

Hoi Liesbeth,

Sorry, dat weet ik niet meer. Ik weet wel dat het zeker en vast deze spookjes waren, omdat we net gelogeerd hadden bij een vriend die deze had, en ze toevallig tegenkwamen in de Casa waarbij we deze nog vastgenomen hadden. Heb geen idee van de prijs, misschien kan je even bellen naar Casa, daar kunnen ze je het vast al aan de telefoon vermelden!

groetjes,
Sophie



Nikita
17-8-2012
 Meld misbruik19-7-2012 19:38:33

Wij gaan ook (waarschijnlijk) peper en zout stelletjes kopen, maar 2 witte duifjes vanop trouwartikelen .nl
Voor 25 betaal je wel 3,49€/stuk .. misschien wat te veel



cindy
1-9-2012
 Meld misbruik23-7-2012 21:14:17

hallo liesbeth
wij zijn dit weekend naar zee geweest en heb de spookjes zien staan in de euroshop in middelkerke ik weet niet hoeveel ze kosten
groetjes cindy



Liesbeth
7-9-2012
 Meld misbruik24-7-2012 11:20:10

Hey Sophie,
Ik ben naar Casa geweest en daar hebben ze ze inderdaad. En de prijs viel ook nog mee, omdat ik er niet zoveel nodig heb. Bedankt voor de tip dus! En ook aan al de anderen, bedankt voor je reactie!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...