Nu Online
Momenteel zijn er 62 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Op reis met de verkiezingen !

4-9-2006 13:34:24
We zitten op 8 oktober in Thailand en kunnen dus niet gaan stemmen ! Wat nu?
Kan iemand ons helpen! We hebben geen familie of vrienden die in onze gemeente wonen en kunnen dus ook aan niemand een volmacht geven!

Wie zit er nog met dit probleem?

Veerle
23-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 304

Veerle
23-9-2006
 Meld misbruik4-9-2006 13:35:03

oei, naam vergeten!

Nog groetjes
Veerle 23/09/06

wendy
2-6-2007
 Meld misbruik4-9-2006 13:53:38

hey,

ik heb dit ook al eens voor gehad, ik zat in Egypte met de vorige verkiezingen. Dat is helemaal geen ramp hoor, je gaat gewoon met je reispapieren naar het gemeentehuis om dat door te geven. Je krijgt dan normaal gezien een bewijsje van je reisbureau dat je nog tot enkele maanden na de verkiezingen moet bijhouden voor het geval je nog controle zou krijgen.

Groetjes,
Wendy

nathalie

Meld misbruik4-9-2006 14:13:14

hey hey

geen paniek

zoals wendy ook al schreef: Het reisbureau waar je geboekt hebt, geeft automatisch een bewijsje mee dat je tijdens de verkiezingen op reis bent. (kan het weten, want werk zelf in een reisbureau).
Dus geen zorgen daaromtrent!

Vele groetjes
Nathalie

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik4-9-2006 20:39:04

Hey,

moet je dan geen volmacht geven aan iemand om in jouw plaats te gaan stemmen? Ik weet het niet zeker hoor...

Groetjes,
Lieve

nathalie

Meld misbruik6-9-2006 13:43:31

hey hallo,

je bent niet verplicht om een volmacht te geven. indien je dit wilt doen, dan moet je daarvoor de nodige papieren invullen. (te krijgen in het gemeentehuis)

Groetjes
Nathalie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...