Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag van onze mooie dag - 14 juli

  15-7-2012 19:28:02
Dag bruidjes en gommetjes,

omdat ik altijd heel veel plezier had aan het lezen van alle verslagjes vond ik dat ik zelf natuurlijk niet kon achterblijven.
De avond ervoor ben ik bij mijn ouders blijven slapen, onze familie uit Duitsland was daar ondertussen ook toegekomen en het ging er heel relaxed en gezellig aan toe.
Omstreeks 12 uur in bed gegaan en tegen alle verwachtingen in als een blok in slaap gevallen.
's Ochtend was ik om 5u55 wakker exact 5 minuten voor mijn wekker zou aflopen met een helder "uitgeslapen" hoofd en een heel ontspannen gevoel.Ondanks het feit dat het non stop regende had ik er vertrouwen in voor 's middags.
Om 7 uur was ik bij de kapster om mijn haar uit te laten brushen en daarna rond 8 uur terug thuis bij mijn ouders om nog enkele kleine versieringen op te hangen en de auto's van de suite te versieren met witte linten.
Om tien uur kwamen mijn bruidsmeisje en andere meiden toe en tegelijkertijd ook de visagiste en fotografe.
Rond kwart na tien kwam mijn man zijn broer mijn bruidsboeket en de corsages voor de mannen brengen.
Mijn bruidsboeket was in 1 woord FORMIDABEL. Precies zoals ik in gedachten had , heel romantisch met ruby rode rozen en witte en groene toetsen.
We zijn getrouwd op de Amerikaanse manier , m.a.w. we zagen elkaar pas voor het altaar voor het eerst.
Dus alle mannen bij mijn ventje (bij ons thuis) en de vrouwen bij mij (mijn ouders thuis).
Om half elf was ik aan de beurt voor de make-up en daarna mijn kleed aangedaan met behulp van mijn meiden en met veel gegiechel tijdens het aandoen van alle naughty lingerie .
Ondertussen was mijn kapster aangekomen om mijn haren op te steken en alle bloemetjes enz erin te steken.
Het eindresultaat was echt fantastisch. Heel naturel net zoals ik het wou , vast vanvoor en los achteraan.
Dan de juweeltjes aangedaan die mijn bruidsmeisje voor me had gemaakt en nog snel een broodje gegeten en een glasje cava gedronken.
Om half één wat suitefoto's genomen met de meiden en mijn ouders en toen was de limo er.
Prachtig , echt waar, mooi wit en heel relaxed om in te zitten.
Rond 20 na één waren we aan de kerk en toen begon het echt te kriebelen.
Terwijl de suiteopstelling gebeurde in het portaal van de kerk brak de zon door en kon ik zonder regen mooi de kerk binnenwandelen op de klanken van I'm kissing you van Des'ree.
Toen kreeg ik het echt moeilijk want ik zag mijn ventje staan en mijn handen begonnen op slag te beven.
Toen mijn papa me aan hem gaf vergezeld van een kus nam hij mijn hand stevig vast en fluisterde hoe mooi ik eruit zag en toen waren mijn zenuwen weer weg.
De dienst was heel mooi en precies zoals ik voor ogen had, bij het buitengaan hebben we even moeten wachten in het portaal omdat het een enorme bui deed maar na enkele minuten konden we buitenstappen bij al onze vrienden en familie en werden we letterlijk overrompeld met rijst en bellen, was wel heel leuk zicht.
Toen hebben we nog enkele bloemetjes ontvangen en felicitaties, de cadeautjes uitgedeeld voor de kinderen en toen hebben we onze witte duifjes even de vrijheid geschonken.
Al snel begon het weer te regenen en gingen we naar de limo. Terwijl de regen met bakken uit de lucht kwam moest ik beslissen of ik naar een binnenlocatie wou of toch naar onze buitenlocatie in kasteel van Ooidonck in Deinze.
Ik wou de buitenlocatie en dus gingen we op weg.
Die 20 min in de limo hebben ons echt plezier gedaan omdat de spanning weg was en we even konden relaxen. Samen met onze getuigen wat gedronken en goed gelachen.
Toen we toekwamen aan het kasteel van Ooidonck was er stralende zon. We hebben een ruim uur heel veel leuke foto's kunnen maken en toen het opnieuw begon te regenen zijn we vertrokken richting zaal;
Daar aangekomen bij D'hulhaege in Deinze zag alles er prachtig uit, opnieuw precies zoals ik voor ogen had, de mensen van het D'hulhaege team hebben dat echt fantastisch gedaan op alle gebied en de hele avond en nacht ! Al mijn attributen (enveloppedoos, gastenboek met veren quilpen en rode inkt, kaarsjes, enz... )
De eerste receptie is echt voorbij gevlogen.
Lekkere cava, lekkere hapjes en toffe mensen wat moet een mens nog meer hebben .
Nadien voor de tweede receptie werd een ontvangsttafeltje klaargemaakt waar mensen ons cinematicketje kregen zodat ze zouden weten aan welke tafel te gaan. Er werd met iedereen een foto gemaakt op de indrukwekkende trap en nadien konden we ons bij onze gasten voegen.
Iedereen werd omstreeks 20 uur binnengeroepen in de zaal aan de hand van de filmmuziek en zo naar hun tafel begelerid en wij kwamen nadien binnen op het pirates of the carribean theme.
Opnieuw zagen de tafels er prachtig uit ! Mijn kleuren die ik doorheen de hele dag had laten terugkomen (zilver , rood en wit) waren mooi vertegenwoordigd op de tafel aan de hand van de kleine decoraties die ik had voorzien, de filmcovers op schilderezeltjes met onze gezichten in verwerkt (deze waren een echt succes !!).
Het eten was fantastisch lekker, de drank vloeide rijkelijk en overal klonk gelach en gekeuvel, heel fijn gevoel krijg je daarvan.
Omstreek 11uur kwam onze Amerikaanse bruidstaart binnen op de moderne versie van Connemara (Liberté) met alle toeters en bellen, het was een schitterend gezicht .
En om 11u45 deden we onze openingsdans op When you know van Shawn Colvin. Echt een moment voor ons twee om terug te denken aan alle mooie momenten van die dag !
Daarna is de dansvloer geen 2 min leeg geweeest dankzij onze fantastische DJ en om 05 uur hebben we de mensen langzaamaan buitengewerkt.
Het was een schitterende overgetelijke dag en ik wil alle toekomstige bruidjes eraan herinneren om van elk moment te genieten want de tijd vliegt voorbij !

groetjes en sorry voor het lange verslag van Mevr Van Overloop

isabel
14-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1571


Evy
1-6-2013
 Meld misbruik15-7-2012 19:52:24

Isabel, wat een leuk verslagje!
Klinkt geweldig, geniet maar van het getrouwde leven

Groetjes



Bart
1-9-2012
 Meld misbruik15-7-2012 20:55:31

Isabel, bedankt voor het leuke verslag. Misschien dan toch een rustige nacht na de eerste zenuwen gisteren nu er minder dan 50 dagen op de teller staan.



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik15-7-2012 21:48:51

Een dikke proficiat met jullie huwelijk!
Ik ben benieuwd naar de foto's vooral omdat wij waarschijnlijk ook het kasteel van Ooidonck zullen nemen als buitenlokatie.
Geniet nog lekker na!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik15-7-2012 22:27:10

Een leuk verslagje. Binnenkomen op de Amerikaanse manier vind ik wel super, moet echt een spannend moment geweest zijn. Alles was precies dik in orde bij jullie. Een dikke proficiat en geniet nog maar lang na!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info